اهمیت و توجه به قرآن باید در تمام شئونات زندگی جاری باشد
کد خبر: 4173049
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

اهمیت و توجه به قرآن باید در تمام شئونات زندگی جاری باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه علی آبادکتول با بیان اینکه اهمیت و توجه به قرآن باید در تمام شئونات زندگی جاری باشد، گفت: یکی از مهمترین توصیه‌های حضرت علی(ع) توجه و عمل به آیات قرآن است، لذا اهمیت و توجه به آیات قرآن در زندگی قابل لمس باشد.

سرهنگ علیخانی فرمانده سپاه علی ابادکتول

به گزارش ایکنا از گلستان، سرهنگ پاسدار محمود علیخانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه علی‌آباد کتول در مراسم چلچراغ آیه‌ها که همزمان با هفته وحدت شب گذشته، ۱۱ مهرماه این شهرستان برگزار شد، گفت: در استان ما به‌ویژه در علی‌آباد کتول شهدای اهل‌سنت بسیاری داریم برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و حماسه آفریدند.

وی دوری از قرآن را عامل سقوط و انحطاط جوامع مسلمان در طول تاریخ دانست و تصریح کرد: از زمانی که قرآن از مسلمانان گرفته شد و صرفاً به جای عمل به قرآن، به تلاوت آن بسنده کردند رفته رفته جوامع اسلامی از موقعیت ممتاز و پیشینه درخشان خود دور گشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه علی‌آباد کتول با اشاره به توطئه‌های دشمنان و مستکبران برای زدودن قرآن از متن زندگی مسلمانان گفت: باید قرآن و عمل به تعالیم حیاتبخش آن در همه شئونات و متن زندگی مسلمانان ساری و جاری شود.

وی افزود: همه با هم در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت لوای قرآن و با رهبری مقام معظم رهبری این راه را ادامه می‌دهیم.

فرمانده سپاه علی‌آباد کتول همه دستگاه‌ها، باید برای دین، برای عامل وحدت سرمایه‌گذاری کنند، گفت: یکی از مهمترین توصیه‌های حضرت علی(ع) توجه و عمل به آیات قرآن است، لذا اهمیت و توجه به آیات قرآن در زندگی قابل لمس باشد.

وی اظهار کرد: به لطف الهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رشد روزافزون توجه به آموزه‌های قرآنی و تعلیم و تعلم قرآن در کشور بوده و قرآنی شدن جامعه‌، ثمرات ارزشمندی را در‌پی داشته است.

انتهای پیام
captcha