میهن‌پرست واقعی شهدایی هستند که در برابر توطئه‌ها ایستادگی کردند
کد خبر: 4172573
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

میهن‌پرست واقعی شهدایی هستند که در برابر توطئه‌ها ایستادگی کردند

سردار غلامرضا سلیمانی با تأکید بر اینکه میهن‌پرست واقعی شهدایی هستند که در برابر تمام توطئه‌های مختلف ایستادگی کردند، گفت: شهدا از وحدت ملی، هویت ملی، تمامیت ارضی و ملت و میهن دفاع کردند.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز، ۱۰ مهرماه‌ در آیین نخستین سالگرد شهادت سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی در حسینیه ثارالله کرمان با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه شهدای امنیت سال گذشته، این مراسم را نمونه مجسم وحدت و همدلی دانست و گفت: از سران، معتمدان و مولویان حاضر از استان سیستان و بلوچستان در این جلسه تشکر می‌کنم.

وی افزود: صحبت از شهدای امنیت است؛ این مفهوم از زمان پیروزی انقلاب تاکنون چه در زمان تثبیت انقلاب، چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن که نظام سلطه فتنه‌های متعددی را برای متوقف کردن مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا کردند، در مقابل چشمان ما مجسم شد.

سردار سلیمانی با اشاره به دوره قبل از نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: بنیانگذار رژیم فاسد پهلوی رضاخان بود که با حمایت انگلیس روی کار آمد و یک دوره انحطاط در تاریخ ایران ایجاد شد. تمام سفرهای رضاخان برای سرکوب قیام‌های مردمی آن زمان بود و به دستور انگلیسی‌ها یک نیروی نظامی ۱۲۵ هزار نفر تشکیل داد اما دستور در شهریور ۱۳۲۰ که میهن ایران مورد هدف قرار گرفت، تسلیم بود.

وی با اشاره به مشکلات ایران همچون وبا، قحطی، اشغال ایران، بخشیدن بحرین و... در دوره دوم پهلوی، ادامه داد: رسانه‌های فارسی زبان انگلیسی و اسرائیلی دوران قبل از انقلاب را به‌عنوان دوره میهن پرستی و ایران دوستی معرفی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر اینکه میهن‌پرست واقعی شهدایی هستند که در برابر تمام توطئه‌های مختلف ایستادگی کردند، افزود: شهدا از وحدت ملی، هویت ملی، تمامیت ارضی و ملت و میهن دفاع کردند. امروز نام ایران به‌عنوان مستقل‌ترین ملت جهان بلند آوازه است. امروز نام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حکومت مردمی مستقل می‌درخشد که نه تنها تحت سلطه استکبار نیست بلکه در برابر نظام سلطه ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به شهدایی که اهل‌سنت برای دفاع از ایران و انقلاب تقدیم کردند، تصریح کرد: سیستان‌وبلوچستان پایتخت وحدت است. دشمنان پایتخت وحدت را مورد هدف قرار دادند و شهید هاشمی به عنوان شهید وحدت و امنیت به همراه چند تن دیگر از برادران شیعه و سنی جان خود را فدا کردند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه شهدا نمونه مجسم پاسداری از ایران عزیز و میهن‌پرستی هستند اما رسانه‌های فارسی زبان اسرائیلی و انگلیسی می‌خواهند این حقیقت را برعکس کرده و بزرگترین خائنان را به‌عنوان میهن پرست معرفی کنند، افزود: آنها می‌خواهند حقایق را وارونه جلو دهند لذا با توجه به تأکید مقام معظم رهبری باید در جهاد تبیین تاکید کنیم که میهن پرستان واقعی شهدا و خانواده شهدا هستند.

وی ادامه داد: در این میهن، جمهوری اسلامی مستقر شده که به‌عنوان یک الگو در تمدن نوین اسلامی است که باید بشریت را از منجلابی که غرب ایجاد کرده نجات دهد و برگزاری چنین جلساتی در راستای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ مقاومت مهم است که باید با جوانان، مراکز آموزشی و زبان هنر پیوند زده شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان اظهار کرد: این مراسم یک پیام دارد و همه با شهدا عهد می‌بندیم که از ملت ایران در برابر دشمنان با جان خود دفاع کنیم، در خدمت مردم باشیم، وحدت را پاس بداریم، راه پرافتخار شهدا را ادامه دهیم، حقایق را بازگو کنیم از نظام سلطه نترسیم و همچون شهید سلیمانی مقاومت کنیم و بر قدرت ملت ایران بیافزاییم.

انتهای پیام
captcha