منتخبان مسابقات قرآن بسیج خرم‌آباد معرفی شدند
کد خبر: 4172324
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
جهت راهیابی به مرحله استانی

منتخبان مسابقات قرآن بسیج خرم‌آباد معرفی شدند

اسامی منتخبان مرحله ناحیه‌ای مسابقات قرآن کریم ویژه بسیجیان جهت راهیابی به مرحله استانی این مسابقات از سوی معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه خرم‎آباد اعلام شد.

قرآنحجت‌الاسلام چگنی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا، با شااره به برگزاری مرحله ناحیه‌ای مسابقات قرآن بسیج خرم‌آباد، گفت: این مرحله از مسابقات طی روزهای ششم و هفتم مهرماه جاری در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور بسیجیان ۲۱ حوزه مقاومت بسیج ناحیه  خرم‌آباد، افزود: این مسابقات با شرکت قاریان، حافظان و مرتلان ممتاز در رده‌های سنی زیر ۱۶ سال و بزرگسالان در مرکز تداوم سپاه خرم‎آباد برگزار شد.

چگنی ادامه داد: با نظر هیئت داوران نفرات برتر ذیل در رشته‌های مختلف با به دست آوردن حد نصاب امتیاز حائز رتبه‌های برتر گردیده و به مرحله استانی راه پیدا کردند که اسامی منتخبان در هر رشته به شرح زیر است.

در رشته قرائت تحقیق بخش آقایان در رده سنی بالای ۱۶ سال محمدحسین دالوند، مسلم یادگاری اول و دوم شدند و صمد حاصلی و حسین چراغی مشترکاً سوم شدند و در رشته قرائت ترتیل آقایان نیز غلامرضا سپهوند، محمدمهدی قبادی و حجت‌الاسلام امین قنبری به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در رشته حفظ کل قرآن کریم بخش آقایان بالای ۱۶ سال محمدمهدی محمدی‌منش، حامد یعقوبی اول و دوم شدند و در رشته حفظ ۱۵ جزء محمدحسین زاهدی، در رشته حفظ ۵ جزء امیرعلی بلواسی، در رشته حفظ ۳ جزء ابوالفضل  کرم‌رضایی برگزیده شدند و در رشته قرائت تحقیق ویژه شرکت‌کنندگان آقا در سنین زیر ۱۶ سال محمدحسین جمیاری و احمدرضا دهقانی‌نژاد برگزیده شدند و در رشته قرائت تقلیدی  محمدطاها رضایی، محمدمهدی آرمانفر و امیرعلی بهاروند برگزیده شدند.

در رشته اذان بزرگسالان نیز رضا صدیق، سجاد یوسفی و پارسا شاهیوندی برگزیده شدند و در رشته اذان زیر ۱۶ سال ابوالفضل احمدی‌مقدم، در رشته دعاخوانی آقایان رده سنی بزرگسالان احمد کرم‌الهی و میثم صیدی و در رشته حفظ دعای عظم‌البلاء محمدجواد زمانی‌چگنی و در رشته حفظ ۴۰ حکمت نهج‌البلاغه نیز علی امیدی به رتبه‌های برتر دست یافتند.

در بخش بانوان و در رشته قرائت تحقیق رده سنی بزرگسالان سارا نظرزاده، فاطمه هدایت‌پور و سارینا بیرانوند، در رشته قرائت ترتیل کوثر صفرزاده، صدیقه سیفی‌دلی و عارفه حیدریان‌منش، در رشته حفظ کل زیر ۱۶سال مهری سپهوند و پریا یعقوبی‌زاده برگزیده شدند.

در رشته حفظ ۱۵ جزء کبری احمدی و آزاده شاکرمی، در رشته حفظ ۱۰جزء گلشن سپهوندیان، نسیم احتشام و فاطمه موسوی، در رشته حفظ ۵ جزء نرگس قادری‌فر، در رشته حفظ ۳ جزء زیر ۱۶سال فاطمه بیرانوند، فاطمه پورفتحی و حنانه پوردهقان برگزیده شدند.

همچنین، در رشته حفظ ۳ جزء بالای ۱۶ سال نازطلا‌ رحمانی و زهرا شعبان، در رشته حفظ یک جزء زیر ۱۶ سال زهرا دلفان، عطیه بیرانوند و حسنا پوردهقان به رتبه‌های برتر دست یافتند.

در رشته حفظ و مفاهیم سوره ملک نیز فردوس قلاوند، زهرا میردریکوند و مریم بیرانوند، در رشته صحت قرائت نماز زهرا عالی‌پور و بهتا نیازی، حفظ دعای عظم‌البلاء ریحانه عبدیان رشنو و سیده اسرا موسوی، در رشته ارائه ۵ دقیقه‌ای مفاهیم سوره ملک حنانه

بارانی‌بیرانوند و زهرا فرهادی، در رشته دعای ۲۰ صحیفه سجادیه فاطمه بختیارزاده و سحر سلاحورزی، در رشته دعای  ۲۴ صحیفه سجادیه ناهید بلندین، زهرا یاراحمدی و عارفه حیدریان‌منش در رشته حفظ ۱۰ حکمت فاطمه زینی‌وندیان، رشته ۴۰ حکمت نهج‌البلاغه، فرج‌پور به رتبه‌های برتر دست یافتند.

انتهای پیام
captcha