ایده‌پردازی برای برون‌رفت از روزمرگی در ادارات و سازمان‌ها ضروری است
کد خبر: 4172252
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
استاندار سیستان‌وبلوچستان:

ایده‌پردازی برای برون‌رفت از روزمرگی در ادارات و سازمان‌ها ضروری است

محمد کرمی گفت: در برخی سازمان‌ها و اداره‌ها روزمرگی دیده می‌شود و برای خروج از این شرایط افزایش نظارت روی نیروی کار و داشتن برنامه و ایده در سازمان‌ها ضروری است.

محمدکرمی استاندارسیستان و بلوچستانبه‌گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان‌وبلوچستان شامگاه شنبه ۸ مهرماه، با حضور در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، در جمع مدیر و معاونان این اداره‌کل اظهار کرد: امروز در جنگ شناختی قرار داریم و دشمن در این جنگ شناختی با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله فضای مجازی و رسانه با ذهن‌ها کار می‌کند.
 
وی افزود: در حال حاضر در سیستان‌وبلوچستان اقداماتی برای صادرات در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود که این‌ها نشان‌دهنده ثروتمند بودن این استان است، در این بین تعاونی‌ها می‌توانند محور قرار بگیرند تا نفع آن برای مردم باشد، در برخی سازمان‌ها و اداره‌ها روزمرگی دیده می‌شود و برای خروج از این شرایط افزایش نظارت روی نیروی کار و داشتن برنامه و ایده در سازمان‌ها ضروری است.
 
استاندار سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها در سیستان‌وبلوچستان دارای اختیار کافی هستند و باید برای تسهیل کار مردم و سرمایه‌گذاران استفاده کنند، گفت: برای استفاده از ثروت خدادادی سیستان‌وبلوچستان همت جدی داشت و تلاش کرد، راه‌اندازی و تقویت تعاونی‌های روستایی و دانش‌آموزی لازم است و باید از توان فکری همه افراد در جامعه استفاده کنیم، چراکه جوانان و نوجوانان دارای فکر، خلاقیت و نوآوری هستند و این امر برای ما اهمیت فراوانی دارد.
 
کرمی در ادامه افزود: سیستان‌وبلوچستان با برخورداری از ظرفیت‌های مناسب برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای، می‌تواند فرصتی برای ورود شرکت‌ها و مجموعه‌های اقتصادی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این خطه از کشور باشد، عدالت اقتصادی و اجتماعی و ایجاد اشتغال با میدان دادن به تعاونی‌ها و توجه و مسئولیت‌پذیری میسر می‌شود.
 
وی همچنین با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم اجرای مصوبات دهه ۸۰، گفت: این مصوبات ۱۱ محور و چند فصل داشت که اگر به درستی اجرا می‌شد بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر در سیستان‌وبلوچستان با آن مواجه هستیم، وجود نداشت.
انتهای پیام
captcha