اعلام فراخوان ثبت‌نام ترم پاییزه دارالقرآن و العترة
کد خبر: 4171040
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

اعلام فراخوان ثبت‌نام ترم پاییزه دارالقرآن و العترة

فراخوان ثبت‌نام ترم پاییزه دارالقرآن و العترة تهران منتشر شد.

جلسه قرآن

به گزارش ایکنا، مؤسسه دارالقرآن و العترة تهران برای ترم پاییز از میان دختران و پسران علاقه‌مند به رشته‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن برای ترم پاییز ثبت‌نام می‌کند.

این دوره‌ها شامل کلاس‌های حفظ تخصصی قرآن ویژه کودکان، آموزش مکالمه عربی، دوره فرشتگان خدایی در رشته‌های آموزش اصول عقاید به زبان کودکانه و ادعیه‌خوانی ویژه دختران 7 تا 10 سال، کلاس حفظ و قرائت قرآن ویژه پسران نوجوان و بزرگسال، کلاس تفسیر نهج‌البلاغه، دوره «آشنایی با مهربان‌ترین پدر دنیا» ویژه نوجوانان است.

همچنین ثبت‌نام در مقطع پیش‌دبستانی ویژه کودکان 6 سال و دوره مهد قرآن ویژه کودکان 4 تا 5 سال آغاز شده است و تا نیمه مهرماه ادامه خواهد داشت.

آموزش کتاب پیش‌دبستان1، آموزش اعداد، نقاشی (مداد رنگی و آبرنگ)، کاردستی و سفال، آموزش داستان‌های قرآنی، آموزش آیه‌های موضوعی با اشاره، بازی‌های فکری، خلاقیت و دست‌ورزی از جمله سرفصل‌های آموزش دوره مهد و پیش‌دبستانی است.

آموزش حروف و الفبای قرآنی، آموزش روخوانی قرآن، آموزش حفظ قرآن، آموزش نقاشی، آموزش لوحه‌نویسی، آموزش ریاضی و اعداد، علوم، خلاقیت و آموزش سفالگری از جمله سرفصل‌های آموزشی پیش‌دبستانی مؤسسه دارالقرآن و العترة است.

والدین علاقه‌مند و سایر قرآن‌آموزان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09206340018 تماس بگیرند یا به نشانی خیابان وحدت اسلامی، چهارراه ابوسعید، کوچه جمشیدی، کوچه نجفی‌منش، پلاک 82 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha