برگزیدگان جشنواره هنرجویی «لو باجت» معرفی شدند
کد خبر: 4170581
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

برگزیدگان جشنواره هنرجویی «لو باجت» معرفی شدند

جشنواره هنرجویی «لو باجت» (Lo Budjet) با معرفی برگزیدگان در مراسم اختتامیه‌ای که شامگاه 31 شهریورماه، در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد، به کار خود پایان داد.

برگزیدگان جشنواره هنرجویی «لو باجت»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، جشنواره هنرجویی «لو باجت» (Lo Budjet) با معرفی برگزیدگان در مراسم اختتامیه‌ای که شامگاه 31 شهریورماه، در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد، به کار خود پایان داد.

در این جشنواره از میان 8 اثر تصویری ارائه شده توسط هنرجویان باشگاه فیلمسازی حوزه هنری قم داوری شده، 3 اثر برگزیده و از خالقان آنها تقدیر شد.

آثار این جشنواره با هزینه بسیار پایین تولید و نه‌تنها تمامی مراحل تولید توسط اعضای باشگاه فیلم حوزه هنری قم انجام شده است که دبیر آن علی عابدی نیز از هنرجویان و فارغ‌التحصیلان دوره‌های نخستین همین باشگاه بود.

آثار این جشنواره طی سه ماه تولید شدند و هدف جشنواره تجربه یک اثر تولیدی بود تا به این وسیله هنرجویان طی تولید یک اثر تصویری با مراحل کار آشنا و به تجربه‌اندوزی بپردازند.

در نهایت و با حضور سیدمهدی حسینی، رئیس حوره هنری استان قم و روح‌الله داوری، معاون فرهنگی این حوزه از برگزیدگان به ترتیب زیر تجلیل شد.

فیلم «طلوع» به کارگردانی «الهه جان‌آبادی» رتبه اول، فیلم «ستاره» به کارگردانی «نرگس سماعیلی» رتبه دوم و فیلم «بد خر» به کارگردانی مریم سادات آل سجاد رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین از حمید عارفی از هنرجویان دوره‌های نخست باشگاه فیلم برای حمایت و یاری به گروه‌های حاضر در جشنواره تجلیل شد.

در میان جوایز اهدا شده علاوه‌بر لوح تجلیل، از کار نخست برای ساخت اثر بعدی حمایت در ساخت، به نفرات بعدی جوایز نقدی تعلق گرفت.

انتهای پیام
captcha