برگزاری یادواره ۳۱ شهید شرکت پارس خودرو و گرامیداشت شهدای امنیت
کد خبر: 4170283
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

برگزاری یادواره ۳۱ شهید شرکت پارس خودرو و گرامیداشت شهدای امنیت

مدیر عامل شرکت پارس خودرو از برگزاری یادواره شهدای پارس خودرو همزمان با چهارمین روز هفته دفاع مقدس در شرکت پارس خودرو خبر داد.

به گزارش ایکنا، برنا نوشت: سیدمحمدحسین ادیانی، مدیرعامل شرکت پارس خودرو با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: ما سربازان صنعت خودروسازی این کلام اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب و زنده نگه داشتن فرهنگ شهدا را باید در کار خود عینیت بخشیم و با تولید با کیفیت و سعی و تلاش خود بهترین خدمات را به ملت شریف ایران اسلامی ارائه دهیم.

ادیانی در تشریح خبر برگزاری یادواره شهدا گفت: یادواره ۳۱ شهید شهدای پارس خودرو همچنین گرامیداشت شهدای امنیت به ویژه شهید والا مقام شهید حسین تقی‌پور در روز دوشنبه سوم مهرماه با حضور خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس، مسئولین کشوری و لشکری و کارکنان این گروه صنعتی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص هدف برگزاری این یادواره شهدا گفت: میراث گرانبهای حماسه هشت سال دفاع مقدس اخلاص، روحیه مؤدت و کار جهادی، تفکر بسیجی و از خودگذشتگی است و ما سعی داریم با برگزاری چنین مراسمی این گنجینه ارزشمند را در وهله اول حفظ کنیم و در مرحله بعد به نسل حاضر و نسل های آینده معرفی و انتقال دهیم چرا که باور ما این است تا زمانی که این فضائل اخلاقی را با الگو برداری از شهدا در محیط کار و زندگی خود و جامعه اسلامی زنده نگه داریم هیچ دشمنی قادر به تحریم ما و متوقف کردن پیشرفت و توسعه ما نخواهد بود.

 این مقام مسئول در صنعت خودروسازی در بخش دیگر شهدا را مایه آرامش، امنیت و شرافت کشور دانست و افزود: اگر امروز چرخ صنعت می‌چرخد به برکت خون شهدا است و ما باید بدانیم که رهرو شهدا بودن در موقعیت کنونی یعنی در جنگ اقتصادی در سنگر صنعت  ثابت قدم و جهادی بمانیم و نقش سازنده خود را با اصلاح ساختارها و ایجاد تحول و خدمت صادقانه به مردم به خوبی ایفا کنیم.

مدیر عامل شرکت پارس خودرو در پایان ضمن اعلام برنامه‌های این یادواره شهدا گفت: مقرر است در این مراسم از تعدادی از فرزندان و خانواده‌های شهدای دفاع مقدس پیشکسوتان و بسیجیان و ایثارگران شرکت تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام
captcha