ساخت باغ موزه دفاع مقدس خراسان‌شمالی دچار عقب ماندگی جدی است
کد خبر: 4169697
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

ساخت باغ موزه دفاع مقدس خراسان‌شمالی دچار عقب ماندگی جدی است

مدیرکل حفظ و نشرارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی گفت: ساخت باغ موزه دفاع مقدس خراسان‌شمالی به رغم تلاش‌های فراوان دچار عقب ماندگی جدی بوده و آخرین استان در کشور هستیم که باغ موزه ندارد.

مهدی الهی راد، مدیرکل حفظ و نشرارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، مهدی الهی‌راد، مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی در نشست خبری ۲۷ شهریورماه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: باغ موزه دفاع مقدس در استان دارای شش هزار و 300 متر زیر بنا بوده که از مجموع این فضا فقط 700 متر شامل کتابخانه تخصصی و ساختمان اداری ساخته شده است.

وی با بیان اینکه مقرر شد تا پایان سال 1403 سالن آمفی تئاتر و موزه به بهره برداری برسد، گفت: در سفر ریاست جمهور به استان 10 میلیارد ریال اعتبار به این مهم اختصاص یافت که امیداوریم با کمک استاندار خراسان‌شمالی و نمایندگان استان این اعتبار به طور کامل محقق شود.

الهی راد با اشاره به اینکه مناقصه ساخت گالری و اموارات مربوط به فضای سبز انجام شده است، یادآورشد: در بیشتر شهرهای استان باغ موزه دفاع مقدس و فضای سبز آن در ارتباط با شهرداری و شورای شهر بوده به این معنا که با کمک و مساعدت آنان این مهم ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه خراسان‌شمالی به منظور آشنایی نسل حال و جدید با فرهنگ دفاع مقدس وجود باغ موزه دفاع مقدس ضروری است، گفت: امیدواریم این پروژه با مساعدت مسئولان استان تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس اوج اتحاد ملت ایران است، یادآور شد: امسال همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با شعار محوری « ما متحدیم» بیش از 300 عنوان برنامه و دو هزار فعالیت در سطح استان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha