خدمت به مردم از تمام مستحبات بالاتر است
کد خبر: 4169657
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
آیت‌الله علما:

خدمت به مردم از تمام مستحبات بالاتر است

امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از مسئولانی که در صدد رفع مشکلات مردم هستند، گفت: اهمیت خدمت به مردم آنقدر مهم است که از تمام مستحبات بالاتر است.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه امروز ۲۷ شهریورماه در دیدار با خانواده‌های دارای دو عضو معلول ساکن مجتمع مسکونی فدک شهر کرمانشاه با تقدیر از مسئولان ساخت واحد‌های مسکونی معلولین، اظهار کرد: مسکن از ضروریات اولیه زندگی است.

وی افزود: اهمیت مسکن آن را به یکی از ارکان زندگی موفق تبدیل کرده و وضعیت نامطلوب آن در استان متأسفانه بسیاری را برای همین ضرورت معطل کرده است.

آیت‌الله علما با تقدیر از مسئولانی که در صدد رفع مشکلات مردم هستند، تصریح کرد: اهمیت خدمت به مردم آنقدر مهم است که از تمام مستحبات بالاتر است چرا که برآوردن نیاز‌های آنان امنیت، آرامش و نشاط را برای جامعه به ارمغان می‌آورد لذا خدمات سازمان‌های بهزیستی و مسکن و شهرسازی و زحمات مسئولان این دو نهاد قابل تقدیر است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت مدیریت امامین انقلاب، خون شهدا و پایمردی و مقاومت مردم کشوری سربلند و استوار است، اظهار کرد: تمام دولتمردان در تلاش هستند تا مشکلات کم شود و جامعه در رفاه باشد.

انتهای پیام
captcha