كلاس‌های تفسير قرآن در سطح شهرستان بیجار برگزار می‌شود
کد خبر: 4168792
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

كلاس‌های تفسير قرآن در سطح شهرستان بیجار برگزار می‌شود

رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان بيجار از برگزاری كلاس‌های تفسير قرآن به منظور ارتقايی سطح توانایی قرآن‌آموزان بیجاری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا بیش از 20 کلاس درس در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآن برگزار می‌شود.

سعدالله جمادیان، رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان بيجار

حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان، رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان بيجار در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: کلاس‌های تفسیر قرآن کریم در سطح خانه‌ها و مؤسسات قرآنی سطح شهرستان بیجار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن افزود: آشنایی با معنا و مفاهیم قرآن کریم می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای سطح توانایی قرآن‌آموزان و اشاعه فرهنگ دینی در سطح جامعه به ویژه بین جوانان و نوجوانان خواهد شد.

رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان بيجار با اشاره به اینکه این كلاس‌های تفسير به همت اساتيد برجسته اين شهرستان به منظور ارتقای سطح قرآنی قرآن‌آموزان برگزار می‌شود، افزود: اين كلاس‌ها در راستای انس گرفتن بيش از پيش اقشار مختلف جامعه به ويژه جوانان و نوجوانان با قرآن كريم برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کلاس‌های تفسیر در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآن خبر داد و گفت: بیش از ۲۰ كلاس آموزش تفسير قرآن كريم در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآنی اين شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام جمادیان با اشاره به اینکه گسترش معارف قرآنی بین بانوان یکی از مهم‌ترین اهداف مؤسسات و خانه‌های قرآنی است، بیان کرد: خوشبختانه مؤسسات و خانه های قرآنی نقش مؤثری در اشاعه فرهنگ دینی برعهده دارند.

وی يادآور شد: برگزاری كلاس‌های قرآن در رشته‌های مختلف از جمله اولويت‌های كاری اداره تبليغات اسلامی است كه با همكاری اساتيد قرآن كريم اين شهرستان انجام شد.

انتهای پیام
captcha