یزد رتبه ششم مسابقات قرآن دانش‌آموزی را کسب کرد
کد خبر: 4165884
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

یزد رتبه ششم مسابقات قرآن دانش‌آموزی را کسب کرد

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از کسب رتبه ششم استان در چهل و یکمین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» دانش‌آموزان سراسر کشور خبر داد.

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزانسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به درخشش دانش‌آموزان استان در چهل و یکمین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» گفت: خوشبختانه استان یزد در مجموع رتبه‌ها، رده ششم را در بین همه استان‌های کشور و بعد از خراسان رضوی، خوزستان، قم، اصفهان و فارس به‌دست آورد.

وی ادامه داد: فاصله ما با استان‌های اصفهان و فارس بسیار کم است که برای سال آینده به یاری خدا و همت اساتید و دانش‌آموزان، رتبه چهارم کشور را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه در مجموع 20 نفر از دانش‌آموزان موفق به کسب رتبه برگزیده در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور شدند بیان کرد: موفقیت دانش‌آموزان در مسابقات حاصل همت بالای آنها و زحمات اساتید، همکاران و مدیران مراکز دارالقرآن بوده است.

انتهای پیام
captcha