کارمندان نمونه دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند
کد خبر: 4165477
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

کارمندان نمونه دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند

همزمان با هفته دولت و روز کارمند، کارمندان نمونه دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند.

تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، اسماعیل چمنی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، روز گذشته، پنجم شهریورماه، در مراسم بزرگداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۴۰۲ ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه طی یک سال اخیر، گفت: در این مدت بیش از یک هزار دانشجوی خارجی جذب دانشگاه شده اند که این مهم فرصت مغتنمی از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای دانشگاه و استان بوده است.

وی تلاش مجموعه کارمندان و اساتید دانشگاه را برای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان داخلی و خارجی را یادآور شد و افزود: در همین راستا از محل جذب دانشجویان خارجی، ۴۱ پژوهشگر پسادکتری برای دانشگاه محقق اردبیلی جذب شده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از تلاش برای احیای مهمانسرای دانشگاه طی یک سال آینده خبر داد و تصریح کرد: طی یک سال گذشته برای حوزه‌های مختلف رفاهی، آموزشی، تربیتی و پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی به صورت همزمان تلاش شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با اشاره به دستاورد‌های دولت مردمی، خاطرنشان کرد: این دولت علی رغم وجود برخی محدودیت‌ها و تحریم ها، یکی از پرکارترین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران در دوران بعد از انقلاب است.

وی با اشاره به جنگ اخیر میان روسیه و اکراین، گفت: با توجه به اینکه این دو کشور از کشور‌های مهم در تولید برخی محصولات کشاورزی در دنیا هستند، بعد از وقوع جنگ شاهد افزایش چند برابری قیمت برخی محصولات وارداتی از این کشور‌ها بودیم که باعث تشدید تورم شد.

رئیس دانشگاه معین استان اردبیل ورود جمهوری اسلامی ایران به حوزه بریکس را یادآور شد و افزود: این کار بسیار بزرگ و ارزشمند است چراکه ۴۱ درصد جمعیت جهان، ۲۶ درصد مساحت جهان، ۲۵ درصد درآمد ناخالص جهان و ۲۰ درصد صادرات جهان در حوزه بریکس قرار دارد.

وی با اشاره به قدرت دفاعی و پهبادی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: این دو دستاورد ارزشمند از لحاظ امنیت بسیار مهم هستند و همه این موارد و امثال این‌ها در سایه امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند دولت در استان اردبیل، گفت: راه آهن اردبیل میانه طی دو سال اخیر شتاب بالایی به خود گرفته و نصف اعتباری که طی ۱۸ سال اخیر برای آن هزینه شده، طی دو سال اخیر هزینه شده است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت در حوزه ساخت مسکن و بزرگراه در استان اردبیل، اظهار کرد: در هفته دولت  نیز ۷۶۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۱۴ هزار میلیارد ریال در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام
captcha