واگذاری هزار و ۴۶۷ سند قطعه زمین به خانواده‌های گناوه‌ای و دیلمی
کد خبر: 4165158
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شد؛

واگذاری هزار و ۴۶۷ سند قطعه زمین به خانواده‌های گناوه‌ای و دیلمی

طی مراسمی با حضور مسئولان پارلمانی و دولتی تعداد هزار و ۴۶۷ سند قطعه زمین در راستای تحقق سند چشم‌انداز قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت به یک‌هزار و ۴۶۷ خانواده‌های گناوه‌ای و دیلمی واگذار شد.

آیین واگذاری زمین به خانواده‌های استان بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، در چهارمین روز از هفته دولت، شنبه ۴ شهریورماه، طی آیینی با حضور مسئولان پارلمانی و دولتی در استان بوشهر تعداد ۴۶۷ قطعه زمین و یک‌ هزار قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن به یک‌ هزار و ۴۶۷ خانواده‌های گناوه‌ای و دیلمی اهدا شد.

در ادامه ۷ تصمیم مهم برای سلامت و درمان مردم بنادر بوشهر، گناوه و دیلم با حضور مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی کشور و جمعی از مسئولان استانی در خصوص بهره‌برداری از درمانگاه تأمین اجتماعی دیلم تا ۱۰ ماه آینده، خریداری و استقرار دستگاه OPG در دیلم، مجوز آزمایشگاه و تهیه تجهیزات برای درمانگاه دیلم، توسعه عمق تخصصی خدمات درمانی در درمانگاه شهرستان‌‌های گناوه و دیلم، هدف‌گذاری برای ارتقا درمانگاه تخصصی گناوه به پلی‌کلینیک، بازساخت درمانگاه مبعث شهر بوشهر، انتقال کلینیک تخصصی به خارج از بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و افزایش ۴۰ تخت به آن، با هدف ارتقای خدمات سازمان تأمین اجتماعی به بیمه‌شدگان جهت عملیاتی شدن مصوب شد.

بنا به این گزارش در راستای تحقق سند چشم‌انداز قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت، آیین واگذاری زمین معادل ۴۳۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرستان بوشهر آغاز شد.

افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی

همچنین با افتتاح ۹ طرح اقتصادی در شهرستان دشتی زمینه اشتغال ۱۰۴ نفر فراهم شد.

یادآور می‌شود، ۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری بیش‌از ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با حضور استاندار بوشهر در گناوه به بهره‌برداری رسید یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد. ۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی نیز با اعتبار ۳۱۷ میلیارد تومان با حضور احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر در شهرستان دشتی و چندین طرح دیگر در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه و جم‌ افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

واگذاری زمین به خانواده‌های استان بوشهر

امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha