تکلیف اصلی ملت، حفظ نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4164838
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی:

تکلیف اصلی ملت، حفظ نظام جمهوری اسلامی است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بدون تردید امروز تکلیف اصلی ملت ما حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: جمهوری اسلامی امانت الهی است و به صراحت می‌گوییم مقابله با این نظام موجبات شکست و نابودی دشمنان را فراهم می‌کند.

سید احمد خاتمی امام جمعه تهرانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تهران شامگاه دوم شهریورماه در مراسم عزاداری شهادت امام حسن مجتبی(ع) در شهر زنگی‌آباد به تبیین موضوع تکلیف‌مداری از دیدگاه قرآن و سیره ائمه(ع) پرداخت و گفت: ائمه‌ اطهار(ع) در زمان خود به مسئله تکلیف‌مداری اهتمام ویژه داشتند و این از درس‌های بزرگی است که پیروان و شیعیان باید از آنها تبعیت کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نعمتی ارزشمند است که با مجاهدت و ایثارگری شهیدان به پیروزی رسید، افزود: هدف اصلی از تشکیل حکومت اسلامی اجرای حدود و احکام دین مبین اسلام در کشور بوده و باید توجه داشت در اجرای هیچ یک از واجبات الهی از جمله حجاب و عفاف نباید تخطی کرد.

حجت‌الاسلام خاتمی کرمان را استان ولایتمداران توصیف کرد و ادامه داد: یکی از افتخارات این استان تقدیم شهیدان والامقامی همچون سردار سلیمانی است و امروز ضرورت دارد مردم راه پر افتخار شهدا را باصلابت ادامه دهند.

امام جمعه تهران در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: بدون تردید امروز تکلیف اصلی ملت ما حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ثمره خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید گلگون‌کفن است و همچنان ما شاهدیم برای حفظ استقلال و امنیت کشورمان جوانانی به شهادت می‌رسند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی امانت الهی است، گفت: همان‌گونه که از آغاز انقلاب تاکنون هر کسی که با این نظام دشمنی داشت مانند منافقین کوردل خوار و ذلیل شد، به صراحت می‌گوییم مقابله با این نظام موجبات شکست و نابودی دشمنان را فراهم می‌کند. دولتمردان و مسئولان نیز باید صادقانه، جهادی و خستگی‌ناپذیر برای رفع مشکلات کشور تلاش و به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام
captcha