هیئت‌ها کانون جهاد تبیین هستند
کد خبر: 4164444
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

هیئت‌ها کانون جهاد تبیین هستند

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه هیئت‌ها را کانون جهاد تبیین معرفی فرموده‌اند، اهمیت بالای مودت اهل‌بیت(ع) باید در جامعه تبیین و تشریح شود.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سارا حقی، کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل، ۳۱ مردادماه، به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، در هیئت‌های مذهبی الزهرا(س) مسجد امام حسین(ع) راه جیرال و آل‌یاسین محله دروازه مشگین اردیبل حضور یافته و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این هیئت‌ها قرار گرفت.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در جمع بانوان به بیان اهمیت حضور بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و دینی اشاره کرد و افزود: بانوان در همه عرصه‌ها در هیئت‌ها، محافل و جلسات خانگی نقش‌آفرینی‌های خوبی داشته‌اند و امید است با استقبال گسترده بانوان از فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و دینی، حرکت رو به جلو و تأثیرگذاری‌های خوبی در عرصه فرهنگ دینی شاهد باشیم.

وی با تأکید بر نقش هیئت‌ها به عنوان تأثیرگذارترین رسانه در جامعه گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه هیئت‌ها را کانون جهاد تبیین معرفی می‌کنند، پس اهمیت بالای مودت اهل‌بیت(ع) باید در جامعه تبیین و تشریح شود و محوریت و اثربخشی بانوان را در این حوزه باید مد نظر داشت.

حقی تاکید کرد: زنان مسلمان در همۀ ادوار تاریخ اسلام از عصر نبوی تا به امروز در تمام صحنه‌ها و معرکه‌ها تعیین‌کننده بوده و خواهند بود چرا که در همه عرصه‌ها، از خود حضور فعال نشان داده‌اند و باید این حضور تبیین‌گر و روشنگرانه باشد.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از مسئولین هیئت‌های مذهبی بانوان خواست در زمینه ثبت روضه‌های خانگی در سامانه پرس‌لاین اقدامات لازم را انجام دهند. گفتنی است در این بازدید کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل با اهدای هدایایی از مسئولین هیئت‌های مذهبی بانوان تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha