نشان دادن دستاوردهای دولت باعث افزایش امیدواری در مردم می‌شود
کد خبر: 4164306
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

نشان دادن دستاوردهای دولت باعث افزایش امیدواری در مردم می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: نشان دادن دستاوردهای دولت به مردم، باعث افزایش امیدواری و اعتماد آنان نسبت به مسئولان می‌شود. همچنین نمایشگاه هفته دولت، فرصتی است که مدیران از نگاه مردم و کاستی‌های موجود مطلع و در جهت حل آن‌ها برآیند.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، امروز ۳۱ مردادماه، در حاشیه نمایشگاه هفته دولت که در ساختمان شمس مشهد در حال برگزاری است، با بیان اینکه ما هرچه قدر هم تلاش کنیم، هنوز به مردم بدهکاریم، اظهار کرد: در شرایط پر از مشکلات امروز، مردم ما همواره در صحنه بوده و در بزنگاه‌ها همراه نظام و انقلاب هستند. ما نیز باید بسیار بیشتر از این‌ها برای این مردم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه دیدار مستقیم مدیران با مردم است، افزود: در کنار این موضوع، آمار و ارقامی در مورد اقدامات دولت نیز در این نمایشگاه ارائه می‌گردد. نشان دادن دستاوردها به مردم، باعث افزایش امیدواری و اعتماد آنان نسبت به مسئولین می‌شود. به علاوه این نمایشگاه فرصتی است که مدیران از نگاه مردم و کاستی‌های موجود مطلع و در جهت حل آن‌ها برآیند.

رتبه نخست خراسان رضوی در پروژه‌های هفته دولت

همچنین احسان یوسفی، معاون توسعه منابع استانداری خراسان رضوی و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان، با بیان اینکه این هفته فرصتی برای نمایش دستاوردهای گذشته و معرفی برنامه‌های آینده دولت است، بیان کرد: امسال با هدف ارتباط بی‌واسطه مردم و مسئولین، شعار هفته دولت، «دولت مردم» انتخاب شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که امروز آغاز به کار کرده و فردا پایان می‌یابد، مدیران سازمان‌های مختلف استان حضور دارند و مستقیما با مردم دیدار و مشکلات آنان را بررسی می‌کنند. مردم می‌توانند طی این دو روز از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در این نمایشگاه حضور یابند. همچنین در شهرستان‌های استان نیز این نمایشگاه در روز سوم شهریورماه و در حاشیه مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌گردد و مسئولین شهرستان‌ها گفت‌وگوی مستقیم با مردم خواهند داشت.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خراسان رضوی اضافه کرد: باور ما این است که همراهی مردم و دولت با یکدیگر، مهمترین عامل موفقیت کشور خواهد بود. مردم محترم پس از مراجعه به نمایشگاه، ابتدا پذیرش می‌شوند و درخواست خود را در فرم مرتبط با دفتر بازرسی مدیریت مرکز ارتباطات مردمی استانداری ثبت و سپس با مراجعه به مدیران حاضر در غرفه‌ها، درخواست‌های خود را مطرح می‌کنند. پس از آن نیز مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۱ وضعیت رسیدگی به درخواست‌شان را پیگیری کنند.

دستاوردهای دولت به مردم، باعث افزایش امیدواری و اعتماد به مسئولان می‌شود

یوسفی با بیان اینکه علاوه بر برگزاری این نمایشگاه، مطابق سال‌های گذشته، افتتاح پروژه‌هایی را نیز در سطح استان خواهیم داشت، گفت: دستاوردهای امروز برایند تعامل و همکاری تمام ارکان حاکمیتی و مدیریتی استان است. امسال ما در سطح خراسان رضوی ۲۹۱۷ پروژه را افتتاح، بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌کنیم که اعتباری معادل ۸۱ هزار و ۸۱۴ میلیارد تومان برای آن‌ها اختصاص یافته است. از این تعداد، ۲۴۵۰ پروژه با اعتبار ۲۶ هزار و ۶۸۹ میلیارد تومان افتتاح، ۴۶۷ پروژه با اعتبار ۵۵ هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهند شد. تا این لحظه، خراسان رضوی هم به لحاظ تعداد پروژه‌های هفته دولت و هم به لحاظ اعتبار تخصیص یافته برای پروژه‌ها، جایگاه نخست را در سطح کشور دارد.

وی با اشاره به اهم دستاوردهای دولت سیزدهم در خراسان رضوی، اظهار کرد: رشد ۴۴ درصدی ترانزیت کالا و احیای بیش از ۳۵۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد که منجر به ۱۰۶ هزار اشتغالزایی خالص در خراسان رضوی و رسیدن استان به جایگاه نخست در این زمینه شده است.  همچنین گازرسانی به ۱۶۸ روستا نیز از دیگر دستاوردهای دولت در استان است و به علاوه ۱۷۴ پروژه گازرسانی روستایی نیز در دست اجراست که منجر به برخورداری تمام روستاهای استان از نعمت گاز خواهد شد.

در نمایشگاه امروز، مسئولین مختلف استان از جمله استاندار و شهردار و معاونین آنان حضور داشتند و مستقیما با مردم گفت‌وگو و مشکلات آنان را بررسی کردند.

دستاوردهای دولت به مردم، باعث افزایش امیدواری و اعتماد به مسئولان می‌شود

انتهای پیام
captcha