تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در هفته دولت
کد خبر: 4164046
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در هفته دولت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای مسئولان است تا دستاوردهای نظام اسلامی و دولت سیزدهم را برای مردم تبیین کنند.

محسن حسین میرزایی، معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز، 30 مردادماه در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و 17 شهریور اظهار کرد: قطعاً گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز 8 و 17 شهریور در راستای بسط، توسعه و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در استان بسیار تأثیرگذار است و همه مسئولان موظف به اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام هستند.

وی به برنامه‌های محوری در این ایام اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار برنامه گلباران و عطرافشانی مضاجع شریف شهدا روز دوم شهریور ساعت 16 به صورت همزمان در سراسر استان با حضور مردم و خانواده شهدا برگزار خواهد شد.

حسین‎‌میرزایی در ادامه با اشاره به اینکه افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها موجب امیدآفرینی خواهد شد، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای مسئولان است تا دستاوردهای نظام اسلامی و دولت سیزدهم را برای مردم تبیین کنند.

وی در خصوص برنامه‌های اربعین حسینی تصریح کرد: ستاد اربعین مدت‌هاست که در استان فعال شده و جلسات ابتدایی برای برنامه‌ریزی اربعین امسال، بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد و تا کنون 9 جلسه تشکیل شده است و تمام تمهیدات لازم برای حضور زوار در عتبات عالیات اندیشیده شده است. امیدواریم اقدامات انجام شده موجب رضایتمندی زوار شود. برنامه‌‌هایی نیز برای جاماندگان اربعین در استان پیش‌بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص پیش‌ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی و حضور مؤثر رسانه‌ها در امر اطلاع‌سانی، تأکيد کرد: آمار ثبت‌نام کنندگان یک رکورد دست نیافتنی برای استان رقم زد و 682 نفر از اقشار مختلف ثبت‌نام کردند که امیدواریم این امر موجب افزایش رقابت و مشارکت در انتخابات شود.

انتهای پیام
captcha