آئین اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 4163174
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

آئین اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن در کرمانشاه برگزار شد

آئین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی عصر امروز با حضور چهره‌های قرآنی کرمانشاه در تالار انتظار برگزار شد.

آئین اختتامیه مسابقات استانی قرآن در کرمانشاه
به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آئین اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی عصر امروز با حضور چهره‌ها و نفرات برگزیده مسابقات قرآنی در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.
 
در این مراسم حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه با حضور ۲۰۰ متسابق برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه این مسابقات حرکت در مسیر تبلیغ و ترویج قرآن است، افزود: این دوره از مسابقات با استقبال بسیار خوب شرکت‌کنندگان رو به رو شد و استان کرمانشاه در کشور رتبه نخست شرکت‌کنندگان را به لحاظ آمار کسب کرد.
 
کرمانشاه استان برتر قرآنی
 
حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به سطح این دوره از مسابقات در استان کرمانشاه، یادآور شد: مسابقات قرآنی استان کرمانشاه از رشد کمی و کیفی قابل قبولی برخوردار بود و رشد خوبی نسبت به سال‌های گذشته در بخش‌های مختلف این مسابقات داشته که این نشانگر تلاش مجموعه اوقاف در این مسیر است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: خدمت در توسعه فرهنگ قرآنی از اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
 
وی اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار شد و از مرحله شهرستانی این مسابقات ۴۵ برگزیده از شهر کرمانشاه در چهل و ششمین دوره از مسابقات قرآن اوقاف در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت، تحقیق، اذان و دعاخوانی به رقابت با یکدیگر پرداختند.
 
حجت‌الاسلام صالحی در پایان یادآور شد: برگزیدگان استانی به مسابقات کشوری راه خواهند یافت و استان کرمانشاه همیشه جزء استان‌های برتر قرآنی بوده است.
انتهای پیام
captcha