آزمون طرح دانشجو معلم قرآن در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4162817
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۱

آزمون طرح دانشجو معلم قرآن در کردستان برگزار شد

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری آزمون طرح دانشجو معلم قرآن با حضور داوود تک فلاح از اساتید ممتاز قرآنی کشور دیروز، 24 مرداد در جهاددانشگاهی کردستان خبر داد.

طرح دانشجو معلم قرآن کردستان

مهدی ورمزیار، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: طرح دانشجو معلم قرآن به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و واحد فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از اواخر سال گذشته با حضور 40 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان  آغاز شد.

وی افزود: دوره آموزشی طرح دانشجو معلم قرآن به مدت ۱۰۰ ساعت آموزشی و در مدت سه ماه برگزار شد که در صورت کسب امتیاز لازم در آزمون‌های  کتبی و شفاهی پایان دوره برای شرکت‌کنندگان گواهی صادر خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان به اهداف برگزاری این دوره آموزشی اشاره و بیان کرد: تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی و شناسایی استعدادها‌ی بالقوه قرآنی در سطح کشور در جهت گسترش و توسعه معرفت قرآنی بین دانشجویان از اهداف این طرح قرآنی بوده است.

وی افزود: بهره‌مندی از حضور اساتید برجسته قرآنی و علمی، بهره‌مندی از مزایای کار دانشجویی، ایجاد زمینه‌های شغلی در مراکز قرآنی، دریافت گواهینامه پایان دوره از معاونت آموزشی جهاددانشگاهی و امکان برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در سطح دانشگاه‌ها از مزایای این طرح قرآنی بود.

ورمزیار از برگزاری آزمون طرح دانشجو معلم قرآن با حضور استاد داوود تک فلاح از اساتید برجسته قرآنی کشور دیروز، 24 مرداد در جهاددانشگاهی کردستان خبر داد و گفت: 20 نفر از دانشجویان شرکت‌کنندگان در آزمون پایان دوره شرکت کردند.

وی یادآور شد: آزمون عملی درس روش تدریس، فصیح‌خوانی قرآن و تجوید قرآن کریم با حضور استاد تک فلاح و ذبیح‌اللهی از اساتید قرآنی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار شد.

انتهای پیام
captcha