مسابقه «بازیتو» با حضور دانش‌آموزان مدارس چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد
کد خبر: 4162582
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳

مسابقه «بازیتو» با حضور دانش‌آموزان مدارس چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

رویداد حضوری مسابقه «بازیتو» با حضور جمعی از دانش‌آموزان مدارس چهارمحال‌و‌بختیاری و به میزبانی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش استان در سالن شهید لندی برگزار شد.

رویداد بازیتو

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، رویداد حضوری مسابقه «بازیتو» با حضور جمعی از دانش‌آموزان مدارس چهارمحال‌وبختیاری و به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان روز گذشته، ۲۳ مردادماه در محل سالن شهید لندی این اداره‌کل برگزار شد.

در این رویداد که به دعوت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، دانش‌آموزان با نحوه عضویت در ستاره شریف، شرکت در مسابقه بازیتو و فرایند طراحی بازی‌های بردگیم آشنا شدند. 

دانش‌آموزان در قالب گروه‌های پنج نفره، در مدت زمان کوتاه، ایده و داستان یک بازی بردگیم را طراحی کرده و آن را ارائه کردند. به یک گروه برگزیده که با رأی خود افراد منتخب شد، از سوی دانشگاه صنعتی شریف، جوایز ارزنده‌ای اعطا شد.

در ابتدای این رویداد افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در مورد اهمیت کار گروهی، گفت: دانش‌آموزان در قالب فعالیت‌های گروهی و مشارکت در کارگاه‌های آموزشی توانمندی‌های خود را افزایش می‌دهند تا بتوانند در آینده مهارت‌های بیشتری را کسب کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در راستای توسعه توانمندی‌های دانش‌آموزان، تلاش‌های ویژه‌ای انجام داده است.

رویداد بازیتو

علیرضا فراهانی، مدیر همکاری‌های بین‌المللی و سازمانی ستاره شریف نیز درباره طرح «ستاره شریف» به‌عنوان بخشی از فعالیت‌های دانشگاه صنعتی شریف، تصریح کرد: این طرح به‌دنبال ارائه مهارت‌های نرم و آموزش‌های مرتبط با کسب‌وکار و کارآفرینی به تمام نوجوانان و جوانان در همه کشور است.

وی در راستای بسط ایده عدالت آموزشی، اضافه کرد: ستاره شریف در همکاری با قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، ذیل تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه صنعتی شریف، ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور 2020 محله و سازمان برنامه و بودجه کشور در تلاش است، دسترسی ۳۰ هزار نوجوان و جوان را در سال اول و در افقی سه‌ساله یک میلیون نفر را به آموزش‌های ارائه شده از سوی دانشگاه صنعتی شریف برقرار کند.

رویداد بازیتو

انتهای پیام
captcha