درس مقاومت را باید از شهیدان رجایی و باهنر آموخت
کد خبر: 4162312
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴

درس مقاومت را باید از شهیدان رجایی و باهنر آموخت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه درس مقاومت را باید از شهیدان رجایی و باهنر آموخت، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین و ترویج اندیشه‌های این شهیدان والامقام است.

حجت الاسلام علی اصغر اصغری

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر اصغری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، بیست و دوم مردادماه در نشست بزرگداشت هشتم و ۱۷ شهریور با محوریت گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین و ترویج اندیشه‌های والای این شهیدان والامقام است.

وی با اشاره به ساده‌زیستی، اخلاص، مردم‌داری، خدمت به محرومان و سبک زندگی شهیدان باهنر و رجایی، افزود: ارزش‌های بنیادی و شاخص‌های فکری و رفتاری این شهیدان والامقام برای مردم و مسئولان تبیین شود.

اصغری با بیان اینکه درس مقاومت را باید از شهیدان رجایی و باهنر آموخت، تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب به ویژه خدمات دولت مردمی سیزدهم باید با رویکرد انصاف برای خنثی شدن توطئه‌های دشمنان انقلاب که سعی در ناامید کردن ملت از نظام هستند، تبیین و ترویج شود،.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به قیام ۱۷ شهریور و گرامیداشت یاد و نام شهدای این قیام که از آن به جمعه سیاه یاد می‌شود، خاطرنشان کرد: این قیام یکی از غم‌انگیزترین یوم‌الله‌های انقلاب اسلامی است که با ایثار و ازخودگذشتی در مقابل ظلم ستمشاهی ایستادند و رژیم پهلوی در میدان ژاله کربلایی دیگر را رقم زد.

وی خطاب به دستگاه‌های  اجرایی خواستار برگزاری برنامه‌های ویژه با محوریت پاسداشت قیام ۱۷شهریور شد و گفت: ویژه‌برنامه گرامیداشت هشتم شهریور امسال با محوریت بزرگداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر برگزار می‌شود.

اصغری عطرافشانی گزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی در دانشگاه‌های استان و معرفی کتاب با محوریت قیام ۱۷ شهریور از برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به مناسبت هفته دولت و قیام ۱۷ شهریور است.

انتهای پیام
captcha