عاشورائیان لردگانی هتک حرمت قرآن کریم را محکوم کردند + فیلم و عکس
کد خبر: 4162054
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۳

عاشورائیان لردگانی هتک حرمت قرآن کریم را محکوم کردند + فیلم و عکس

مردم ولایتمدار لردگان با حضور در «همایش عاشوراییان مکتب قرآن» در مصلی حضرت اولی‌الامر(عج) بار دیگر پدیده شوم قرآن‎سوزی و هتک حرمت ساحت قدسی کلام الله مجید را محکوم کردند.

محکومیت اهانت به قرآن کریم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از سپاه لردگان، مردم ولایتمدار لردگان روز گذشته، ۲۱ مردادماه همزمان با سالروز شهادت امام زین‌العابدین(ع)، با حضور در «همایش عاشوراییان مکتب قرآن» در مصلی حضرت اولی‌الامر(عج) بار دیگر پدیده شوم قرآن‎‌سوزی و هتک حرمت ساحت قدسی کلام الله مجید را محکوم کردند. 

اهالی این شهر که پیش از این و از جمله در محافل و مجالس دهه اول محرم اهانت شنیع و شیطانی کوردلان به قرآن کریم را محکوم کرده بودند، در پی جسارت‌های مجدد تروریست‌های فرهنگی به این کتاب آسمانی، خون غیرت در رگ‌هایشان به جوش آمده و با برپایی همایش عاشوراییان مکتب قرآن بار دیگر انزجار خود را از این عمل نشان دادند.

در این اجتماع که در واکنش به اقدام وقیحانه هنجارشکنان سوئدی و دانمارکی در توهین به ساحت قرآن کریم صورت گرفت، شرکت کنندگان خشم و انزجار خود را از استاندارد دوگانه غرب در قبال آزادی بیان و تروریسم فرهنگی ابراز کردند. 

یادآور می‌شود، این همایش با حضور پررنگ بسیجیان جان برکف گردان بیت‌المقدس و پایگاه‌های مقاومت بسیج امام علی(ع) لردگان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی، گروه‌های هنری و اصناف لردگان، فرماندار شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، حافظان امنیت و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار شهرستان لردگان همراه بود. 

سخنرانی، تقدیر از اعضای گروه پرافتخار نسیم صبای شهرستان و تجلیل از قاریان برتر شهرستان، مداحی و سینه‌زنی در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب با وفای ایشان از دیگر بخش‌های همایش عاشورائیان مکتب قرآن بود.

انتهای پیام
captcha