60 دستگاه اجرایی یزد در جشنواره «شهید رجایی» ارزیابی می‌شوند
کد خبر: 4162005
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

60 دستگاه اجرایی یزد در جشنواره «شهید رجایی» ارزیابی می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره «شهید رجایی» در هفته دولت گفت: 60 دستگاه اجرایی مکلف به بارگزاری مستندات خود در سامانه تسما شدند.

جلال عرب‌خردمند، معاون مدیریت و برنامه‌ریزی یزد

به گزارش ایکنا از یزد، جلال عرب‌خردمند، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، امروز، 21 مردادماه در سومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی دبیرخانه جشنواره شهید رجایی و این سازمان در راستای ارزیابی اولیه مربوط به شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت.

عرب‌خردمند گفت: بر اساس بخشنامه ارزیابی عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور، در استان یزد تعداد 60 دستگاه اجرایی مکلف به بارگزاری مستندات خود در سامانه تسما شده‌اند.

وی، بهره‌‎وری و تعالی، رضایتمندی مردم و عدالت را سه محور شاخص‌های عمومی معرفی کرد و افزود: این شاخص در مجموع یک هزار امتیاز دارد و این امتیاز در هشت معیار تحت عناوین ارتقای بهره‌وری، بهبود و تحول سازمانی، سهولت دسترسی به خدمات، رضایتمندی از خدمات، اطلاع‌رسانی و تبیین، شایسته سالاری، توانمندسازی مدیران و کارکنان و شفافیت، که ذیل سه محور یاد شده قرار دارند تقسیم می‌شود.

عرب‌خردمند در خصوص ارزیابی محورهای جنبی جشنواره شهید رجایی نیز بیان کرد: ارزیابی شهرداری‌ها، ارزیابی بانک‌ها و شرکت‌های بیمه، انتخاب دستگاه برتر در اجرای مصوبات سفر ریاست جمهور و استاندار یزد، انتخاب دستگاه اجرایی حائز بهترین عملکرد در تسهیل و ایجاد اشتغال، اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نهضت ملی مسکن، ضوابط و آیین‌نامه‌های ابلاغی در خصوص توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، انتخاب پروژه‌های برنامه تحولی یزدِنوین، ارزیابی ستاد اقامه نماز و تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی از جمله محورهای جنبی جشنوار شهید رجایی امسال است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: بر اساس مصوبه این شورا قرار است، جشنواره شهید رجایی استان یزد در هفته دولت برگزار شود.

انتهای پیام
captcha