دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4161927
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می‌شود

نائب رییس اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه گفت: دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم در کرمانشاه ویژه طلاب پایه چهار به بالا، دانشگاهیان رشته‌های دانشگاهی مرتبط الهیات، علوم قرآن و حدیث و افراد دارای سابقه فعالیت‌های علمی و فرهنگی مؤثر در حوزه تدبر در قرآن کریم برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می‌شود

ندا جمشیدی، نائب رییس اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم در کرمانشاه خبر داد، اظهار کرد: دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم در کرمانشاه ویژه طلاب پایه چهار به بالا، دانشگاهیان رشته‌های دانشگاهی مرتبط الهیات، علوم قرآن و حدیث و افراد دارای سابقه فعالیت‌های علمی و فرهنگی مؤثر در حوزه تدبر در قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش نیاز شرکت در دوره «قبولی در آزمون ورودی با ارائه مدرک قبولی با معدل بالای ۱۵ در سطح ۱ تا ۳ تدبر در قرآن و قبولی در مصاحبه شفاهی» است.

جمشیدی تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ خواهد بود و تاریخ آزمون ورودی ۲۷ ماه جاری است که به شیوه مجازی برگزار می‌شود.

نائب رییس اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: زمان برگزاری دوره در بخش مجازی شهریورماه و در بخش حضوری مهرماه سال‌جاری خواهد بود همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به آدرس LMS.TELAVAT.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha