راهی جز حمایت از صنایع کوچک برای مهار تورم نداریم
کد خبر: 4161763
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

راهی جز حمایت از صنایع کوچک برای مهار تورم نداریم

حجت‌الاسلام شمسی‌فر بر لزوم توجه و اهتمام مسئولان‌ به رونق تولید و تحقق شعار سال تأكيد كرد و گفت: برای رونق تولید و مهار تورم راهی جز حمایت از صنایع به ویژه صنایع کوچک نیست.

حجت الاسلام شمسی‌فر امام جمعه موقت خرم آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر، امام جمعه موقت خرم‌آباد، امروز، ۲۰ مردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد با دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: انسان‌های متقی، اعتقاد به معاد و باور به مرگ دارند و همین امر سبب دوری انسان از گناه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد به معاد زندگی انسان را هدف‌دار کرده و سبب حرکت به سمت سعادت و رستگاری می‌شود، افزود: از ویژگی‌های اهل جهنم عدم باور به قیامت است حال آنکه حیات واقعی انسان در روز قیامت است.

شمسی‌فر با اشاره به آثار معادباوری در زندگی انسان،  گفت: انسان معتقد به معاد خودخواه، مغرور و متکبر نیست و معادباوری مانع تکبر انسان است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد دیگر اثر معادباوری را جلوگیری از فساد دانست و افزود: کسی که معتقد به ملاقات با خداوند متعال است اهل عمل صالح می‌شود چون می‌داند خداوند شاهد و ناظر بر اعمال انسان است.

وی دیگر اثر معادباوری را دوری از معصیت برشمرد و با بیان اینکه هر چه اعتقاد به معاد بیشتر باشد گناه کمتر می‌شود، گفت: برخی بزرگان در دنیا برای خود قبری آماده می‌کردند و داخل آن می‌خوابیدند.

شمسی‌فر با اشاره به ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک، عنوان کرد: مسئولان و بانک‌ها از صنایع کوچک که زودبازده هستند حمایت کنند، گاهی بانک با سودی که دریافت می‌کند صنعتی را از کار می‌اندازد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد بر لزوم توجه و اهتمام مسئولان‌ به رونق تولید و تحقق شعار سال تأكيد كرد و گفت: برای رونق تولید و مهار تورم راهی جز حمایت از صنایع به ویژه صنایع کوچک نیست.

وی به ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامشی که امروز داریم به واسطه تلاش و مجاهدت رزمندگان محور مقاومت است.

شمسی‌فر با بیان اینکه تلاش و مجاهدت محور مقاومت امروز باید در داخل شهرها با داعش می‌جنگیدیم به ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به وطن اشاره و اظهار کرد: آزادگان شهیدان زنده هستند و مسئولان باید به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به شهادت امام سجاد(ع) اضافه کرد: اگر امروز با دین آشنا هستیم و معارف و احکام اسلامی را می‌شناسیم به خاطر پیام‌رسانی حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) است.

وی با بیان اینکه امام سجاد(ع) در کربلا بیمار شد تا جهاد بر او واجب نباشد، گفت: مصلحت خداوند بر این بود تا از طریق آن حضرت نسل امامت بماند و پیام کربلا را به گوش بشریت برسد.

انتهای پیام
captcha