بازدید رایگان ۵۰۰ نفر از خانواده‌های مرزبانان فراجا از موزه فاطمی
کد خبر: 4160895
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

بازدید رایگان ۵۰۰ نفر از خانواده‌های مرزبانان فراجا از موزه فاطمی

رئیس موزه فاطمی گفت: بر اساس تفاهم نامه بین فرماندهی انتظامی قم با موزه فاطمی گروه های زیارتی از استان های مرزی کشور از جمله خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان ، خوزستان، کرمانشاه، ایلام و آذربایجان غربی و برخی استان های دیگر چون کرمان و فارس از موزه فاطمی بازدید کردند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام محمدباقر مشکاتی، رئیس موزه فاطمی اظهار کرد: حدود ۵۰۰ نفر از خانواده‌های مرزبانان فراجا و تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی از سراسر کشور طی دوماه خرداد و تیر به صورت رایگان از موزه فاطمی بازدید کردند.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه بین فرماندهی انتظامی قم با موزه فاطمی گروه‌های زیارتی از استان‌های مرزی کشور از جمله خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمانشاه، ایلام و آذربایجان غربی و برخی استان‌های دیگر، چون کرمان و فارس از موزه فاطمی بازدید کردند.

رئیس موزه فاطمی افزود: همچنین یک گروه از پژوهشگاه فراجا و یک گروه از سربازان وظیفه نخبه در قالب این طرح از موزه فاطمی بازدید کردند. 

وی یادآور شد: این بازدید‌ها در راستای تکریم و تجلیل از خانواده مرزبانان ایران اسلامی که با تحمل سختی‌های مرزنشینی و همراهی با مرزبانان غیور و مقتدر ایران در اجر و پاداش آنان شریک هستند صورت گرفت و همچنان در طول سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha