تعویق زمان آزمون‌های معارفی مسابقات اوقاف در کرمانشاه
کد خبر: 4159683
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

تعویق زمان آزمون‌های معارفی مسابقات اوقاف در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از تعویق زمان آزمون‌های معارفی مسابقات اوقاف در کرمانشاه خبر داد و گفت: زمان برگزاری بخش معارفی مسابقات قرآن کریم از ۱۲ مرداد به روز دوشنبه ۳۰ مردادماه تغییر کرد.

سهیلی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از تعویق زمان آزمون‌های معارفی مسابقات اوقاف در کرمانشاه خبر داد و اظار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و همزمانی مسابقات معارفی با آزمون استخدامی آموزش و پرورش، زمان برگزاری بخش معارفی مسابقات قرآن کریم از ۱۲ مرداد به روز دوشنبه ۳۰ مردادماه تغییر کرد.

وی افزود: بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهار مرحله شهرستانی، استانی، مقدماتی کشوری و نهایی کشوری برگزار می‌شود که رشته‌های بخش معارفی تخصصی شامل معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه و معارف قرآن کریم و بخش معارف عمومی شامل رشته‌های ترجمه سوره مبارکه یاسین و الرحمن است.

سهیلی با اشاره به اینکه بخش عمومی این مسابقات تنها در مرحله شهرستانی برگزار می‌شود، گفت: در بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه آزمون‌ها به شیوه حضوری و کتبی در مکان‌های تعیین شده که متعاقبا به اطلاع متسابقین رسانده می‌شود، برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در پایان یادآور شد: مرحله استانی بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی و همخوانی و همسرایی قرآن کریم برگزار خواهد شد و طبق برنامه اعلام شده این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان از ۲۲ تا ۲۵ مردادماه با حضور ۲۰۰ نفر از متسابقان برتر مرحله شهرستانی با داوران بومی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha