اعطای حکم ریاست ستاد چهل‌وششمین مسابقات قرآن به استاندار خراسان شمالی + فیلم
کد خبر: 4159580
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
مجیدی‌مهر خبر داد:

اعطای حکم ریاست ستاد چهل‌وششمین مسابقات قرآن به استاندار خراسان شمالی + فیلم

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعطای حکم ریاست ستاد برگزاری چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن به استاندار خراسان شمالی خبر داد.

اعطای حکم ریاست ستاد مسابقات قرآن به استاندار خراسان شمالی + فیلم

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به میزبانی استان خراسان شمالی از مرحله نهایی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم این سازمان گفت: طی روزهای گذشته حکم ریاست ستاد این دوره از مسابقات به استاندار خراسان شمالی اعطا شد.

دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور افزود: تا قبل از اعطای این حکم، مدیران و کارشناسان مرکز و سازمان اوقاف هشت بار از امکانات و زیرساخت‌های این استان بازدید به عمل آورده و دیدارهایی با مسئولان شهری و استانی داشتند تا اهتمام مدیران برای برگزاری باشکوه مسابقات را ارزیابی کنند.

مجیدی‌مهر بیان کرد: از حدود یک ماه قبل از منظر سیستم مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف میزبانی استان خراسان شمالی به طور قطع مسجل شد. این موضوع باید به صورت رسمی و از سوی ریاست محترم سازمان ابلاغ می‌شد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: پس از اینکه نتایج بررسی‌های به عمل آمده را به ریاست سازمان ارائه دادیم، در نهایت حکم ریاست ستاد برگزاری مسابقات در استان خراسان شمالی به محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار این استان اعطا شد. با توجه به اینکه رکن اصلی برگزاری با شکوه مسابقات جمهوری اسلامی ایران در هر استان عالی‌ترین مقام اجرایی آن استان است، در نتیجه این حکم به استاندار اعطا شد.

اعطای حکم ریاست ستاد مسابقات قرآن به استاندار خراسان شمالی + فیلم

وی با اشاره به اینکه درخواست میزبانی استان خراسان شمالی از مسابقات سراسری قرآن هشت ماه قبل از سوی استاندار و به صورت مکتوب ارائه شد، گفت: بعد از این درخواست مأمور بررسی این درخواست شدیم و در نهایت این موضوع با اعطای حکم ریاست ستاد نهایی شد.

مجیدی‌‌مهر بیان کرد: در این جلسه علاوه بر ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه و استاندار خراسان شمالی، محمد شیخ‌زاده، رئیس دانشگاه بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم آسوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی، معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان اوقاف و ... حضور داشتند. با این کار به نوعی ستاد برگزاری مسابقات در استان خراسان شمالی رسمیت پیدا کرد. 

انتهای پیام
captcha