استقرار ۳۰ آتش‌نشان در مسیر حرکت دسته‌های عزاداری در قزوین
کد خبر: 4158303
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

استقرار ۳۰ آتش‌نشان در مسیر حرکت دسته‌های عزاداری در قزوین

رئیس سازمان آتش‌نشانی قزوین گفت: در راستای خدمت‌رسانی بهتر در مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) در مجموع ۳۰ آتش‌نشان با ۱۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه گشت‌های پیاده در مسیر حرکت دسته‌های عزاداری آماده‌باش و مستقر هستند.

آتش‌نشان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی قزوین، قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در مراسم عزاداری امام حسین(ع)، گفت: در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) بر اساس جدول زمان‌بندی خروج هیئت‌ها و دسته‌های مذهبی قزوین، این سازمان علاوه بر آماده‌باش ایستگاه‌های ده‌گانه، تعداد ۱۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه گروه‌های عملیاتی و گشت‌های پیاده و سیار در مسیر حرکت دسته‌های عزاداری مستقر هستند.

وی افزود: در مجموع بیش از ۳۰ آتش‌نشان به همراه خودرو‌های سبک و نیمه سنگین و موتورسیکلت کار خدمت‌رسانی به شهروندان را انجام می‌دهند تا در صورت بروز حادثه در کمترین زمان ممکن در محدوده استقراری خود به خدمت‌رسانی بپردازند. در همین راستا کارشناسان واحد پیشگیری از حریق این سازمان از مساجد و حسینیه‌ها بازدید و توصیه‌های ایمنی را ارائه کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از شهروندان و مسئولین هیئت‌ها خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و همکاری با دستگا‌های امدادی در صورت بروز هرگونه حادثه و همچنین نیاز به مشاوره مسائل ایمنی در این ایام با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و در ساعات اداری با واحد پیشگیری از حریق این سازمان به شماره ۰۲۸۳۳۳۶۲۰۸۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha