اجرای پویش «زیر بیرق امام حسین(ع)» در اردبیل
کد خبر: 4158134
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

اجرای پویش «زیر بیرق امام حسین(ع)» در اردبیل

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای پویش زیر بیرق امام حسین(ع) ویژه دختران و بانوان در اردبیل خبر داد.

سارا حقی کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سارا حقی، کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل، سوم مردادماه، به اجرای پویش زیر بیرق امام حسین(ع) به‌مناسبت این ایام اشاره کرد و افزود: با هدف گرامی داشت ماه محرم و صفر و تبیین فلسفه قیام عاشورا در بین دختران و بانوان پویش زیر بیرق امام حسین(ع) در اردبیل برگزار شد.

وی به موضوعات این پویش اشاره کرد و افزود: ثبت تصویر یا ویدیو آیین‌ها و آداب و رسوم و سیاه پوشان منازل، مساجد و محلات، بیان خاطرات و شرح حال از مراسمات اباعبدالله الحسین(ع)، نصب پرچم عزا در سردرب منازل، فضاسازی عاشورایی منازل، روضه‌های خانگی و خانوادگی، جلسات قرآن خانوادگی، قرائت زیارت عاشورا و اربعین خانوادگی، نماز جماعت خانوادگی، حضور خانوادگی در مراسم عزاداری از موضوعات پویش زیر بیرق امام حسین(ع) است.

وی افزود: حجاب و عفاف زینبی در مراسمات عزاداری، نقاشی کودکان با موضوع محرم و صفر، خاطره گویی و دلنوشته‌های عاشورایی شامل مطالب و نوشته‌های با محوریت مراسم عزاداری محرم و پیاده روی اربعین، پادکست و تولیدات صوتی شامل شعرخوانی و مداحی کودکان و نوجوانان و خاطره نگاری از شهدای کربلای ایران و مدافعان حرم از دیگر موضوعات این پویش است.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: بانوان و دختران علاقمند می‌توانند آثار خود را در قالب عکس، فیلم، پادکست، کلیپ، ویدئو، موشن و صوت (۱ الی ۳ دقیقه) با محوریت موضوعات موردنظر ارسال کنند. 

به گزارش ایکنا، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این پویش، می‌توانند به سایت تبلیغات اسلامی اردبیل مراجعه نمایند. 

انتهای پیام
captcha