سوزاندن قرآن چهره وحشی و غیرمتمدن مدعیان حقوق بشر را نمایش می‌دهد
کد خبر: 4157404
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
استاد جامعةالمصطفی العالمیه:

سوزاندن قرآن چهره وحشی و غیرمتمدن مدعیان حقوق بشر را نمایش می‌دهد

استاد جامعةالمصطفی العالمیه گفت: سوزاندن قرآن در کشور‌های مدعی حقوق بشر، چهره وحشی و غیر متمدن آنان را آشکار کرد.

محمد یعقوب بشوی، استاد جامعةالمصطفی العالمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد یعقوب بشوی، استاد جامعةالمصطفی العالمیه، امروز اول مردادماه در جمع اساتید و طلاب کشور‌های مختلف جهان در مجتمع عالی آموزشی امام خمینی(ره) قم ضمن محکوم کردن اهانت مجدد به ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک اظهارکرد: قرآن کریم، برای سعادت بشر آمده است ولی ما سفیران نالایق قرآن هستیم که پیام قرآن دیرتر به گوش دنیا می‌رسد. ما نباید تنها به تظاهرات اکتفا کنیم بلکه می‌بایست حرکتی جهانی را با برنامه آغاز کنیم.

وی افزود: امروز مبلغین بین‌المللی از کشور‌های مختلف جهان اینجا حضور دارند و این مکان، گویا مجلس شورای بین‌الملل اسلامی است. ما حرکت بسیار زشت و مجرمانه سوزاندن قرآن کریم در کشور‌های اروپایی که چهره منفور و زشت‌شان را با شعار حقوق بشر پوشاندہ را نه فقط محکوم بلکه آنان را محاکمه می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین بشوی ادامه داد: ما پیروان مکتب عاشورا و غدیریم، لذا این حرکت‌های ضد بشری را تحمل نمی‌کنیم.

سوزاندن قرآن چهره وحشی وغیرمتمدن مدعیان حقوق بشر را نمایش می‌دهد

استاد جامعةالمصطفی العالمیه گفت: اروپایی که از تمدن و حقوق بشر حرف می‌زند، این ادعا، فریبی بیش نیست، آنان از هر حرکت ضد ارزش‌های اسلامی پشتیبانی می‌کنند و غیر متمدن‌ترین حرکت را از خود نشان می‌دهند، سوزاندن قرآن مجید حکایت از اثرگذاری قرآن در قلب اروپا دارد.

وی تصریح کرد: علت این همه دشمنی، عناد و کینه‌توزی نشان از حرکت اثرگذار و انسان‌ساز قرآن در تمام نقاط عالم به ویژه در اروپا است.

انتهای پیام
captcha