برپایی اولین دوره مسابقات قرآنی جبهه مقاومت جهان اسلام
کد خبر: 4157297
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

برپایی اولین دوره مسابقات قرآنی جبهه مقاومت جهان اسلام

معاون تعلیم و تربیت سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی از برپایی اولین دوره مسابقات قرآنی جبهه مقاومت جهان اسلام و سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج خبرداد.

برپایی اولین دوره مسابقات قرآنی جبهه مقاومت جهان اسلامحجت‌الاسلام عبدالرضا قوی بنیه، معاون تعلیم و تربیت سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: اولین دوره مسابقات قرآنی جبهه مقاومت جهان اسلام سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نام نویسی در اولین دوره مسابقات قرآنی جهان اسلام جبهه مقاومت از 20 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و 10 مردادماه امسال نیز به پایان می‌رسد.

قوی بنیه تصریح کرد: این مسابقات در بخش‌های حفظ و ترجمه کامل و یا 5 جزء و...، ترتتیل، قرائت، معارف، مفاهیم و دعا خوانی برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه طی پنج مرحله شامل مرحله بین مساجد و پایگاه‌ها ، شهرستانی، استانی، ارزیابی کشوری و نهایی برگزار می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات با هدف انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن و به منظور رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح نواحی و پایگاه‌ها و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم برگزار می‌شود.

قوی بنیه یادآورشد: افراد برای نام نویسی می‌توانند به سایت دارالقرآن بسیج کشور به آدرس www.quranbsj.ir مراجعه کنند. 

انتهای پیام
captcha