️کمک بیش از ۱۴۵ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری مازندران به نیازمندان
کد خبر: 4157222
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

️کمک بیش از ۱۴۵ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری مازندران به نیازمندان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری یکصد و ۴۵ میلیارد و ۴۰۰  میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان استان کمک شده که این کمک نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد رشد داشته است.

مهدی رحمان زاده

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، مهدی رحمان‌زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران،  گفت: در سه ماهه نخست  سال‌جاری  یکصد و ۴۵ میلیارد و ۴۰۰  میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان استان کمک شده که این کمک نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد رشد داشته است.

وی افزود: ۴۷۵ مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و این مراکز با آمایش محله و شناسایی  نیازمندان به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهند.

رحمان‌زاده با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد ایجاد شده است گفت:  ۳۷۰ مرکز نیکوکاری در شهرها و ۱۰۵ مرکز نیکوکاری در روستاهای استان  ایجاد شد که از مجموع  مراکز نیکوکاری در استان ۱۰۳ مرکز  به صورت تخصصی به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در بخش‌های فرهنگی، معیشت، درمانی، لوازم ضروری زندگی، جهیزیه و اشتغال به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند، خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به ایجاد مراکز نیکوکاری دارند می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha