بازدید پدر شعر آیینی کشور از تحریریه ایکنای قم
کد خبر: 4157088
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

بازدید پدر شعر آیینی کشور از تحریریه ایکنای قم

محمدعلی مجاهدی، پدر شعر آیینی و دبیر شعر آیینی کشور، چهارم مردادماه با حضور در تحریریه ایکنا و جهاددانشگاهی واحد قم از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

بازدید دبیر شعر آیینی کشور از تحریریه ایکنا و جهاددانشگاهی واحد قمبه گزارش ایکنا از قم، همزمان با ایام سوگواری سیدوسالار شهیدان، امام حسین(ع)، محمدعلی مجاهدی، پدر شعر آیینی کشور و دبیر شعر آیینی کشور؛ محمد نعیمی، شاعر آیینی و غلامرضا فلاح، رئیس بنیاد دعبل خزائی استان قم، امروز، چهارم مردادماه با حضور در تحریریه ایکنا و جهاددانشگاهی واحد قم از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کردند. 

محمدعلی مجاهدی ضمن بازدید از تحریریه ایکنا و ستاد مرکزی جهاددانشگاهی واحد قم و سایر بخش‌های این واحد فعالیت‌های این خبرگزاری را مثبت ارزیابی کرد و پیشنهاد معرفی آثار و کتب خوب در حوزه شعر آیینی در قالب گزارش‌‎های خبری را ارائه داد و این حرکت را تولید آثاری ماندگار دانست.

در این بازدید علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم گزارشی از روند فعالیت‌های مراکز مختلف جهاددانشگاهی قم ارائه کرد.

همچنین میهمانان تحریریه ایکنای قم در نشست تخصصی «شعر آیینی» حضور پیدا کردند و درباره موضوعاتی از جمله پیشینه تاریخی شعر آیینی، مؤلفه‌های شعر آیینی، بایدها و نبایدهای شعر آیینی و شاخصه‌های شاعر آیینی با خبرنگار ایکنا گفت‌وگو کردند که مشروح این گفت‌وگو در روزهای آینده منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha