31 تیر؛ مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «ترگل»
کد خبر: 4156487
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

31 تیر؛ مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «ترگل»

مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «ترگل» با محوریت کتاب ترگل از آثار عماد داوری دولت‌آبادی در شهرستان دورود تا پایان تیرماه جاری اعلام شد.

مسابقه کتابخوانی «ترگل»به گزارش ایکنا از لرستان، به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دورود و با همکاری قرارگاه عفاف و حجاب این شهرستان مسابقه کتابخوانی ویژه بانوان 14 سال به بالا در دورود برگزار می‌شود.

این مسابقه کتابخوانی با عنوان «ترگل» و با هدف ترویج  فرهنگ عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده با محوریت کتاب ترگل از آثار عماد داوری دولت‌آبادی در سه بخش پویش معرفی تصویری کتاب، خلاصه‌نویسی و سؤالات چهار گزینه ای برگزار می‎شود.

بانوان علاقمند به شرکت در این مسابقه کتابخوانی می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و یا شرکت در مسابقه به کتابخانه شهید بهشتی شهرستان دورود واقع در بوستان آزادگان مراجعه و یا با شماره همراه ۰۹۰۳۷۴۲۹۳۹۱ تماس حاصل کنند. 

هر فرد به صورت همزمان می‎‌تواند در هر سه بخش مسابقه که مهلت شرکت در آن تا پایان تیرماه جاری اعلام شده است، شرکت کند، نحوه ارسال آثار و پاسخنامه‌ها نیز از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و شاد با شماره ذکر شده می‌باشد و در پایان مهلت شرکت در مسابقه و پس از داوری آثار و پاسخنامه‌های ارسالی، جوایز ارزشمندی به برگزیدگان مسابقه کتابخوانی به قید قرعه اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha