پذیرش دانش‌پژوه در سطح سه گرایش تخصصی امامت جمعه
کد خبر: 4156415
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

پذیرش دانش‌پژوه در سطح سه گرایش تخصصی امامت جمعه

مرکز تخصصی آموزشی حوزوی «شهدای محراب» در شهر مقدس قم، در سطح سه گرایش تخصصی امامت جمعه، پذیرش دانش‌پژوه دارد.

پذیرش دانش‌پژوه در سطح سه گرایش تخصصی امامت جمعهبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر حوزه، مرکز تخصصی آموزشی حوزوی «شهدای محراب» در شهر مقدس قم، در سطح سه گرایش تخصصی امامت جمعه پذیرش دانش‌پژوه دارد.

این مرکز تخصصی در سطح سه گرایش تخصصی امامت جمعه، دوره حضوری، ذیل رشته تخصصی تبلیغ در را سال تحصیلی ۱۴٠۳_۱۴٠ اجرا و اقدام به پذیرش دانش‌پژوه خواهد کرد.

التزام به ولایت فقیه؛ تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛ تلبّس به لباس مقدس روحانیت؛ موفقیت در مراحل آزمون علمی و مصاحبه تشخیصی؛ عدم اشتغال تمام‌وقت در نهادها و مراکز دیگر؛  تعهد خدمت در نهاد امامت جمعه ( حداقل به مقدار دو برابر سنوات دوره)؛ برخورداری از سلامت جسمی؛ اتمام سطح دو حوزه؛ تأهل و دارای حداقل سن ۲۵ سال از جمله شرایط پذیرش است.

برگزاری کلاس‌ها به صورت کارگاهی و مهارت محور؛ بهره‌مندی از اساتید مجرّب؛ جذب برگزیدگان دوره در نهاد امامت جمعه؛ امکان بهره‌مندی از کتابخانه تخصصی امامت و پرداخت کمک هزینه تحصیلی مناسب از جمله مزایای این دوره است.

علاقه‌مندان  جهت ثبت نام به سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه به نشانی paziresh.ismc.ir مراجعه کنند. آزمون و مصاحبه در نیمه اول مرداد ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن تماس: ۰۲۵۳۲۹۲۳۸۳۷  از ساعت  ۱۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha