برگزاری برنامه قرآنی ویژه دهه هشتادی و نودی‌ها در اردبیل
کد خبر: 4156211
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

برگزاری برنامه قرآنی ویژه دهه هشتادی و نودی‌ها در اردبیل

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری برنامه سبک زندگی قرآنی ویژه نوجوانان دهه هشتاد و نودی در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام صابر طهماسبی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، ۲۷ تیرماه در همایش «شیوه‌های ترغیب به قرآن و تشویق دهه نودی و هشتادی» در سخنانی به برکات وجود قرآن در زندگی انسان اشاره کرد و افزود: باید جوانان برای ترویج فعالیت‌های قرآنی پای کار بیایند و تفکر قرآنی و ارزش‌های انسانی را در باور نسل جدید نهادینه‌سازی کنند. وی با بیان اینکه پایه و اساس افق فعالیت‌های ما باید قرآن باشد، گفت: بر همین اساس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی تلاش دارد در محلات برنامه‌های قرآنی برگزار کند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به اینکه پدر و مادر‌ها در فعالیت‌های قرآنی فرزندان نقش جدی دارند، گفت: تا دو دهه قبل والدین خود را مکلف می‌کردند که فرزندشان مخصوصاً به کلاس یا مکتب قرآنی برود و روخوانی قرآن را یاد بگیرد، وقت می‌گذاشتند، دنبال می‌کردند، تشویق می‌کردند، قرآنی بودن فرزند خود را امتیاز می‌شمردند و در غیر این صورت خود را ملامت می‌کردند، اما این دغدغه در حال حاضر نیاز به تقویت دارد و همت بیشتر والدین را می‌طلبد.

انتهای پیام
captcha