ساماندهی توزیع کالاهای اساسی ویژه نذورات محرم در کرج
کد خبر: 4155967
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

ساماندهی توزیع کالاهای اساسی ویژه نذورات محرم در کرج

سرپرست فرمانداری کرج از ساماندهی وضعیت توزیع کالاهای اساسی ویژه نذورات محرم در این شهرستان خبر داد و گفت: تمام تلاش‌ها بر این است تا در این حوزه مشکلی ایجاد نشود.

یحیی رمضانی، سرپرست فرمانداری کرج

به گزارش ایکنا از البرز، یحیی رمضانی، سرپرست فرمانداری کرج، روز سه‌شنبه، 27 تیرماه در نشست کارگروه تخصصی آرد و نان کرج که در سالن اجتماعات فرمانداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با آغاز محرم ایام محرم فعالیت موکب‌ها، اهدای نذورات مردمی و میزان مراجعه مردم به هیئت‌های مذهبی بیشتر می‌شود.

وی افزود: در این ایام حجم تقاضا را برای کالاهای اساسی از جمله شکر، نان و روغن نیز با توجه به افزایش نذورات مردم و هیئت‌های مذهبی افزایش می‌یابد که توزیع آنها نیازمند ساماندهی است بنابراین این مهم در دستور کار قرار گرفته است تا مشکلی در این حوزه ایجاد نشود.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم همواره به صورت میدانی پای کار است، گفت: هدف ما خدمت به مردم است و به ویژه در ایام محرم باید روحیه جهادی، بسیجی و انقلابی در کار یکایک مسئولان متبلور و امیدآفرینی سرلوحه امور قرار گیرد.

رمضانی تاکید کرد: مسئولان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم باید از پشت‌میز نشینی پرهیز کنند و برای اتخاذ تصمیم‌های مناسب در میدان حضور داشته باشند.

سرپرست فرمانداری کرج توضیح داد: گاهی حضور میدانی مسئولان موجب می شود تا تصمیم‌های بهتری گرفته شود بنابریان مدیران به‌جای آنکه امور را از طریق کارتابل و نامه‌نگاری‌ها پیگیری کنند در میدان کار حاضر شوند و با ارزیابی شرایط و تمامی جوانب تصمیم ‌گیری کنند.

رمضانی جایگاه مدیریت را مدیون خون شهدا دانست و گفت: کسانی که در این عرصه حضور دارند باید این جایگاه را حق الناس بدانند و تمام تلاش خود را به کار گیرند تا نتایج مطلوب حاصل شود. 

انتهای پیام
captcha