کرامات شهدا در ایران اسلامی ساری و جاری است
کد خبر: 4155890
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
سردار رادان:

کرامات شهدا در ایران اسلامی ساری و جاری است

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: کرامات شهدا در جامعه ایران اسلامی ساری و جاری است و یاد شهیدان هرسال زنده و عینی‌تر می‌شود.

سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کل کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی انتظامی استان، سردار احمد رادان، فرمانده انتظامی کل کشور، روز گذشته، 26 تیرماه، در دیدار با مادر شهید جعفر عمیق گفت: کرامات شهدا در جامعه ایران اسلامی ساری و جاری است و یاد شهیدان هرسال زنده و عینی‌تر می‌شود.

وی ضمن قرائت فاتحه به روح مطهر شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای پر افتخار فراجا، پای درد دل مادر و خانواده این شهید والامقام نشست و در سخنانی اظهار کرد: خیلی خوشحالم در خدمت شما خانواده شهدا هستم و به یقین ایمان دارم که دعوت خود شهید شامل حالم شده است تا دست‌بوس مادر شهید عزیز باشم.

رادان با بیان اینکه یکی از نام‌های روز قیامت یوم الحسرت است، افزود: حسرت خوردن در روز قیامت تنها برای گناه نیست بلکه برای ثواب‌ها و کارهای خیر انجام نداده نیز حسرت خواهیم خورد ولی مادر دارای یک شهید به مقام و منزلت مادر دارای دو فرزند شهید حسرت خواهد خورد.

فرمانده انتظامی کل کشور تصریح کرد: خانواده معظم شهدا باید حافظ حرمت شهید خود باشند و در زندگی با رفتار، کردار، گفتار و منش خود راه شهیدان را ادامه دهند.

وی در این دیدار ضمن استماع مشکلات این خانواده شهید فراجا دستورات لازم را در جهت حل مشکلات آنها صادر کرد.

انتهای پیام
captcha