هیئت‌های مذهبی البرز در سامانه «بیرق» ثبت‌نام کنند
کد خبر: 4155686
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

هیئت‌های مذهبی البرز در سامانه «بیرق» ثبت‌نام کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: توزیع ارزاق بین هیئت‌های مذهبی استان در ماه محرم امسال به قیمت دولتی فقط از طریق سامانه بیرق انجام می‌شود.

هیئت‌های مذهبی

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: با فرارسیدن ماه مبارک محرم و به مانند سال‌های گذشته، برای کمک و پشتیبانی از بخشی از فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی ثبت شده در استان قزوین، توزیع ارزاق خوراکی به قیمت دولتی بین هیئت‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی در محرم امسال برای دریافت ارزاق باید از طریق سامانه بیرق خدمات اقدام کرده و اطلاعات خود را در این سایت ثبت کنند.

ولائی‌برحق بیان کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی با مراجعه به آدرس الکترونیکی http://beyraghkhadamat.ir اطلاعات خود و شناسه هیئت خود را باید ثبت کنند.

این مسئول تأکید کرد: پس از ثبت اطلاعات در این سامانه و تطبیق آن توسط تبلیغات اسلامی با اطلاعات ثبت شده هیئت در سامانه طوبی ظرف مدت ۷۲ ساعت، مدیران می‌توانند درخواست ارزاق خود را در سامانه بیرق خدمات ثبت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: بدون شک این کمک تنها برای تأمین بخشی از اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی محسوب می‌شود و هیئت‌ها همچون سال‌های قبل از ظرفیت مشارکت مردمی برای تأمین نیازهای خود استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha