طرح «شمیم حسینی» در گلستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4155358
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
در ایام محرم و صفر

طرح «شمیم حسینی» در گلستان اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: طرح «شمیم حسینی» در راستای اجرای صحيح و امينانه نيات واقفين خيرانديش در ماه محرم و صفر در گلستان برگزار می‌شود.

طرح شمیم حسینی در ایام محرم و صفر در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان گلستان حجت‌الاسلام حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: طرح شمیم حسینی در راستای نظارت و صيانت از اجرای امینانه نيات واقفين خيرانديش و جهت‌دهی به نحوه مصرف و هزینه‌ کرد عواید حاصله از موقوفات متصرفی مرتبط با نیات تعزیه‌داری، روضه‌خوانی و اطعام در قالب کمک به هیئات‌مذهبی، بقاع متبرکه و مساجد انجام خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه مدت اجرای طرح «شمیم حسینی» از بیستم ذی‌الحجه تا پایان ماه صفر سال‌جاری است، افزود: به‌منظور هم‌افزایی هرچه بیشتر ادارات کل اوقاف و امورخیریه استان با هیئات مذهبی، همایش «شمیم حسینی» با هدف کمک به هیئات مذهبی محلی در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدیان گفت: از ظرفیت روحانیون مستقر و مسئولان هیئات مذهبی برای تبیین طرح «شمیم حسینی» و همچنین بهره‌مندی از آنان جهت روضه‌خوانی و مداحی در برنامه‌های پیش رو استفاده می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان تصریح کرد: در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، نسبت به درج نام موقوفات مشارکت کننده و بقاع متبرکه شهرستان، در بنرها، پلاکارد، بروشور و هماهنگی با صدا وسیما جهت تهیه و تولید، ضبط و پخش برنامه‌های طرح از شبکه استانی انجام می‌شود.

وی گفت: همایش طرح «شمیم حسینی» در روز دوشنبه،26 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha