گردهمایی هیئت‌های مذهبی میاندورود برگزار می‌شود
کد خبر: 4154248
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

گردهمایی هیئت‌های مذهبی میاندورود برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود از برگزاری گردهمایی هیئت‌های مذهبی این شهرستان در آستانه ماه محرم در شهر سورک خبر داد.

حجت الاسلام کاظمیانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود، حجت‌الاسلام ابوذر کاظمیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود صبح امروز، 20 تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین‌های محرم و صفر 1445، گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی شهرستان میاندورود گردهمایی بزرگ تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی ویژه محرم 1445با هدف انسجام‌بخشی و برنامه‌ریزی بیشتر در شهرستان میاندورود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و ضرورت هماهنگی‌های بیشتر برای برگزاری مراسم محرم و صفر، افزود: این گردهمایی با عنوان سلام بر محرم و با شعار، زیر خیمه‌اش همه یک خانواده‌ایم برگزار می‌شود.

کاظمیان با تقدیر از فعالیت‌های تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی در برپایی مراسم عید غدیر امسال، تصریح کرد: پاسداشت مراسم سوگواری اهل بیت(ع) به ویژه سوگواری و عزاداری برای حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش مورد تأکید بزرگان دین بوده است و محرم و صفر امسال قطعاً تاثیر بسیار زیادی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه تمدن نوین اسلامی خواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود در پایان خاطرنشان کرد: گردهمایی بزرگ تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی شهرستان میاندورود ویژه محرم الحرام 1445، در روز چهارشنبه، 21 تیر در تکیه بالای شهر سورک و با سخنرانی آیت‌الله معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم‌شهر و مداحی جمعی از مداحان این شهر ستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha