پیکر مطهر ۲ شهید کلانتری ۱۶ زاهدان تشییع شد
کد خبر: 4153749
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

پیکر مطهر ۲ شهید کلانتری ۱۶ زاهدان تشییع شد

پیکر مطهر شهید ستوان سوم «علیرضا کیخا» و سرباز وظیفه «مبین رشیدی» با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در زاهدان تشییع شد.

شهدای کلانتری زاهدانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید ستوان سوم «علیرضا کیخا» و سرباز وظیفه اهل سنت «مبین رشیدی» سرباز وظیفه از شهدای مدافع امنیت با همراهی مردم شهید پرور سیستان‌وبلوچستان و مسئولان در محل کلانتری ۱۶ کوی شهدا برگزار که پس از اقامه نماز در مقابل این کلانتری، به‌منظور خاکسپاری به گلزار شهدای این شهرستان رهسپار شدند.

تشییع‌کنندگان پیکر مطهر شهدای کلانتری 16، با سردادن شعارهایی خشم و انزجار خود را از حرکات کور تروریستی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه آیین تشییع دو شهید مدافع امنیت در جمع خبرنگاران گفت: از چهار تروریستی که به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند چهار قبضه سلاح جنگی، هفت عدد نارنجک و چند جلیقه انتحاری کشف شد.

سردار دوستعلی جلیلیان با بیان اینکه صبح دیروز شنبه، هفدهم تیرماه تعدادی تروریست مسلح در پوشش ارباب رجوع قصد ورود به محوطه اصلی کلانتری ۱۶ را داشتند که با هوشیاری سرباز وظیفه نگهبان درب اصلی مقر انتظامی، تروریست‌ها در اقدام اولیه خود جهت ورود به محوطه اصلی کلانتری ناکام ماندند و در همان لحظات ابتدایی درگیری با ماموران انتظامی یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت می‌رسد.

انتهای پیام
captcha