اعلام اسامی داوران هفتمین دوره مسابقات قرآن وزارت نفت
کد خبر: 4153145
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

اعلام اسامی داوران هفتمین دوره مسابقات قرآن وزارت نفت

اسامی داوران هفتمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه وزارت نفت در دو بخش آقایان و بانوان اعلام شد.

به گزارش ایکنا، هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه وزارت نفت به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از ۱۴ تیرماه با حضور معاونان این وزارتخانه در ساختمان غدیر این شرکت در تهران آغاز شد.

این مرحله از مسابقات با حضور ۱۵۰ نفر از برگزیدگان شرکت‌های ملی گاز، ملی صنایع پتروشیمی، ملی نفت ایران و ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و ستاد وزارت نفت پانزدهم و شانزدهم تیر در تهران در حال برگزاری است.

داوران هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه وزارت نفت در بخش آقایان، قاسم رضیعی، معتز آقایی، امین پویا، عباس امام‌جمعه، سعید رحمانی، حامد ولی‌زاده، مسعود نوری، مهدی غلام‌نژاد، احمد زرنگار، حسین افتخاریان، حبیب مهکام، محسن قاسمی و طا‌ها کبیری هستند. نظارت فنی مسابقات را منصور آقامحمدی و جعفر شکری و مسئولیت کمیته فنی این دوره را محمد بادپا بر عهده دارد.

داوران بخش بانوان نیز الهام ماندگارمهر، سیده‌فاطمه سادات حسینی، سمانه کوچکی، رضوانه جلالی‌فر، خانم نیاورانی، محبوبه کاتب به عنوان مدیر فنی، منصوره شهریاری به عنوان ناظر فنی و منصوریان‌فر به عنوان استاد راهنما هستند.

همچنین دبیر اجرایی این دوره از مسابقات با سعید رادفر است.

انتهای پیام
captcha