فرهنگسرای بهمن یزد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 4152585
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

فرهنگسرای بهمن یزد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه یک شهرداری یزد با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی ساختمان فرهنگسرای بهمن، از بهره‌برداری این مجموعه بزرگ در هفته دولت خبر داد.

فرهنگسرای بهمن یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سید علیرضا رسولی، مدیر منطقه یک شهرداری یزد، امروز، 13 تیرماه با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی ساختمان فرهنگسرای بهمن، از بهره‌برداری این مجموعه بزرگ در هفته دولت خبر داد و گفت: عملیات عمرانی مجموعه فرهنگسرای بهمن که در منطقه یک شهر یزد قرار دارد، از حدود یک دهه قبل آغاز شده و از پروژه‌های نیمه‌تمامی است که ساخت آن سال‌ها رها شده بود و خوشبختانه این پروژه در سال‌های اخیر به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت تا به پایان برسد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد با بیان اینکه این پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری کامل می‌رسد عنوان کرد: این مجموعه بزرگ به عنوان یک زیرساخت فرهنگی و فرامنطقه‌ای در شهر یزد تأثیرگذار است و ان‌شاءالله با کاربری‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و مجموعه محیط بازی که برای استفاده تفریحی و ورزش‌های هوازی در نظر گرفته شده، می‌تواند خدمات ویژه‌ای را به اهالی منطقه یک و دیگر شهروندان یزدی ارائه کند.

رسولی زیربنای این فرهنگسرا را ۴۵۰۰ متر مربع دانست و ادامه داد: 12 هزار متر مربع هم محیط بازی است که برای استفاده خانواده‌ها و اهالی فرهنگ، هنر و ورزش در نظر گرفته شده است.

وی پیشرفت فیزیکی ساختمان این مجموعه را بیش از ۹۰ درصد و مجموعه فضای باز آن را بالغ بر ۸۰ درصد دانست و گفت: امیدواریم با تلاشی که همکاران ما در بخش‌های مختلف شهرداری دارند، شاهد بهره برداری این زیرساخت خوب و فاخر در سطح شهر باشیم.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد در خصوص کاربری مورد استفاده این مجموعه، گفت: فضای باز این مجموعه که به عنوان یک فضای تفریحی و ورزشی دارای رینگ پیاده‌روی و دوچرخه سواری مورد استفاده قرار می‌گیرد و در ساختمان هم طبقه‌ای برای امور فرهنگی و کتابخانه‌ای، طبقه‌ای برای کارهای زیرساخت و برنامه‌ریزی فرهنگی و ورزشی و زیرزمین مجموعه هم به عنوان ورزش‌های سالنی در نظر گرفته شده است.

رسولی به کاربری فرهنگی این ساختمان اشاره کرد و گفت: با استقرار همکاران ما در حوزه‌های فرهنگی و اداری شاهد رونق و پیشرفت هرچه بیشتر این منطقه و فرهنگ‌سرا باشیم.

انتهای پیام
captcha