زنده نگه‎‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ضرورت دارد
کد خبر: 4152488
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

زنده نگه‎‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ضرورت دارد

فرماندار تبریز ضرورت زنده نگه‎‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را مورد تأکید قرار داد و گفت: همواره دیدار با اعضای جامعه بزرگوار ایثارگری و خدمت‌رسانی به این قشر را مهم‌ترین اولویت کاری خود دانسته‌ام و در فرمانداری تبریز هم این رویه را ادامه خواهم داد.

فرماندارتبریز، مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان، یونس فاتح، فرماندار تبریز، امروز، 13 تیرماه، در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، ضرورت زنده نگه‎‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را مورد تاکید قرار داد و گفت: همواره دیدار با اعضای جامعه بزرگوار ایثارگری و خدمت رسانی به این قشر را مهم‌ترین اولویت کاری خود دانسته‌ام و در فرمانداری تبریز هم این رویه را ادامه خواهم داد.

وی افزود: پیگیری و رفع مشکلات خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه قطعی و تخلّف ناپذیر است.

جابر ابوالفتح‌زاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار اعتماد به اعضای جامعه ایثارگری برای تصدّی پست‌های مدیریتی را بسیار شوق آفرین و مغتنم توصیف کرد.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهید والامقام یعقوب فاتح گفت: حفظ انقلاب اسلامی مدیون شهیدان والامقام است و بر همین اساس وقتی به منسوبین این عزیزان برای تصدّی پست‌های مدیریتی اعتماد می‌شود، خوشحال شده و آن را مایه فخر جامعه ایثار و شهادت می‌دانیم.

ابوالفتح‌زاده افزود: علاوه بر شایستگی مرتب از انتصاب آقای فاتح به جامعه شریف ایثارگری، او شخصا به دلیل آراستگی به شخصیت انقلابی، تجربه فراوان مدیریتی و کارآمدی لازم در مدیریت، سلامت نفس، کار جهادی و روحیه مردمی یکی از گزینه‌هایی بودند که بیشترین شایستگی را برای تصدی سمت حساس فرمانداری تبریز داشتند که توانستند اعتماد استاندار آذربایجان شرقی و وزارت کشور را به دست آورند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه قبول مسئولیت در پست‌های مدیریتی نظام جمهوری اسلامی ایران فرصت‌هایی برای خدمتگزاری به مردم شهیدپرور است، گفت: بی‌تردید دوران مسئولیت خطیر جنابعالی در فرمانداری تبریز همچون سایر مسئولیت‌های مختلف در دستگاه‌های گوناگون اجرایی و اداری، درخشان و منشاء آثار پر برکتی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رسالت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران را حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد و گفت: برای حصول توفیق در ایفای این مأموریت مهم نیازمند هم افزایی و معاضدت تمام دستگاه‌های اداری و مسئولان از جمله فرمانداری تبریز هستیم.

انتهای پیام
captcha