شهرک خانواده شهدا و ایثارگران در یزد ایجاد می‌شود
کد خبر: 4152466
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

شهرک خانواده شهدا و ایثارگران در یزد ایجاد می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد گفت: پس از پیگیری‌های چند ساله در خصوص تأمین زمین ایثارگران، ایجاد شهرک کوثر ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به تصویب رسید.

عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی بنیاد شهید یزد، حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد گفت: پس از پیگیری‌های چند ساله در خصوص تأمین زمین ایثارگران، در نشست روز گذشته شورای عالی شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، شهرک کوثر ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در این نشست که با حضور مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد و مدیرکل راه و شهرسازی استان، برگزار شد، مقرر شد این شهرک 92 هکتاری با هدف تأمین مسکن خانواده شهدا و ایثارگران در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد.

زارع با قدردانی از تلاش‌ها و مساعدت همه مسئولان استان به ویژه استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اظهار امیدواری کرد: مراحل اجرایی این شهرک هرچه سریعتر آغاز شود.

انتهای پیام
captcha