دعای زیارت اولی‌ها مقبول درگاه حق تعالی است
کد خبر: 4152391
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

دعای زیارت اولی‌ها مقبول درگاه حق تعالی است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردبیل در مراسم بدرقه کاروان زیارت اولی‌ها به حریم رضوی(ع) گفت: بزرگان مکرر سفارش کرده‌اند که درخواست و دعای زیارت اولی‌ها در صورتی که در مسیر موجه و شرعی باشد حتما مقبول درگاه حق تعالی خواهد بود.

زیارت اولی‌هابه گزارش ایکنا، به نقل از آموزش و پرورش اردبیل، غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردبیل، 12 تیرماه در این مراسم با تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی اردوی زیارت اولی‌ها و خیرین حامی این کاروان زیارتی گفت: بزرگان مکرر سفارش کرده‌اند که درخواست و دعای زیارت اولی‌ها در صورتی که در مسیر موجه و شرعی باشد حتما مقبول درگاه حق تعالی خواهد بود.

لذا دانش آموزان عزیز حتما با ذکر، دعا و استغاثه، قلب‌های خود را برای درک معنویت زیارت آقا امام رضا(ع) آماده کنند و خانوده‌ها، معلمان و عوامل اجرایی را از دعای خیر بی‌نصیب نفرمایند.

حضوری افزود: امیدواریم برکات این زیارت در زندگی شخصی دانش‌آموزان تا سال‌های سال قابل استفاده و بهره‌برداری باشد و همچنین تک تک این دانش آموزان به عنوان سفیری از آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) در بین سایر دانش‌آموزان و هم‌نسل‌های خود باشند.

انتهای پیام
captcha