توجه به خانواده‌های شهدا با شیوه‌های نوین
کد خبر: 4152311
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹

توجه به خانواده‌های شهدا با شیوه‌های نوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی گفت: باید شیوه‌های نوین در عین پاسخگویی به نیازهای مادی خانواده‌های شهدا دیده شود تا بیشترین بها را به ارزش معنوی کلام شهید ببخشیم.

ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی، امروز 12 تیرماه در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره بنیاد شهید شهرستان بیرجند با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: نهادینه سازی ترویج و صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت، حمایت و نظارت بر برنامه ها و تولیدات فرهنگی مرتبط با ایثار و شهادت، توسعه، هماهنگی و مشارکت دستگاه‌ها، سمن‌ها و گروههای مختلف مردمی از جمله وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
وی صیانت و حفاظت از حریم منزلت اجتماعی ایثارگران و خانواده شهدا، حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت و تبیین گفتمان ایثار و شهادت در حوزه‌های مختلف فرهنگی را از دیگر اهداف این نهاد اعلام کرد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی با بیان اینکه با بیان اینکه پیگیر مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگران در تمام زمینه‌ها هستیم، یادآور شد: باید شیوه‌های نوین در عین پاسخگویی به نیازهای مادی خانواده‌های شهدا دیده شود تا بیشترین بها را به ارزش معنوی کلام شهید ببخشیم.
 
وی با اشاره به تکالیف بنیاد شهید، افزود: در راستای عملیاتی سازی این برنامه‌ها، هیات‌های اندیشه ورز به کمک اتاق فکر بنیاد شهید آمده تا بتوانیم در سایه این خرد جمعی کارها را پیش ببریم تا منویات امامین انقلاب محقق شود.
 
در پایان این مراسم،  رضا حسینی مقدم به عنوان رئیس بنیاد شهید  و امور ایثارگران شهرستان بیرجند منصوب و از زحمات مطهری فر رئیس سابق بنیاد شهید شهرستان بیرجند قدردانی شد.
 
 
انتهای پیام
captcha