برگزاری اختتامیه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 4152249
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

برگزاری اختتامیه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در کرمانشاه

مراسم اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن مرحله شهرستانی در کرمانشاه فردا در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

ساحل سهیلی اوقاف کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن مرحله شهرستانی در استان، اظهار کرد: برگزاری مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان کرمانشاه در ۶ منطقه برگزار شد که امروز با پایان یافتن رقابت‌های متسابقین در بخش آقایان براساس جدول زمانبندی، مسابقات در این مرحله پایان خواهد یافت.

وی از برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی خبر داد و افزود: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات قرآن کریم فردا از ساعت ۹ صبح با معرفی نفرات برتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

سهیلی گفت: با توجه به کثرت تعداد شرکت‌کنندگان شهرستان کرمانشاه، نفرات راه یافته به مرحله استانی در هر رشته در صورت کسب حد نصاب ۵ نفر خواهد بود و اسامی راه‌یافتگان پس از اتمام مسابقات تمامی شهرستان‌های استان اعلام خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه درخصوص کسب حدنصاب نمره در رشته‌های آوایی، یادآور شد: حدنصاب ورود به مرحله استانی در رشته‌های آوایی، کسب نمره ۷۰ از ۱۰۰ است.

وی بیان کرد: رقابت‌های این دوره در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ، دعاخوانی، اذان، هم‌سرایی و همخوانی قرآن با حضور بانوان و آقایان بالای هجده سال برگزار شد و مسابقات مرحله استانی در نیمه شهریورماه در کرمانشاه با حضور برترین‌های مرحله شهرستانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha